Guest Kristian Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Jeg ditter med et par bilder på cammen...skal bare på lynsja Liero slik at han får lagt dem opp for meg så fort som mulig!!! Men tilbake til treffe... Akkurat oppmøte kunne vel ha vært litt bedre folkens? Men det som forundrer meg er at dere maser om at vi skal finne på ting, å den slags...MEN når vi da finner på å lage et treff, nei da stikkes halen mellom beina og folka dukker ikke opp...Noe merkelig spør dere meg... Men uansett, vi som var der fikk slikka litt sol, kikka på et par pene biler....De som kom skal iallefall ha for at dem dukka opp.. -----------------------------------------Men uansett, vi komer til å få laga et til på samme plassen en gang i sommmer vi. Men får satse på litt mere biler da, eller hva?
Guest 2qute Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Fiestan er ikke helt klar enda..hehe.. Ja, jeg som hadde på meg russe klærne La merke til skiltene dine, hvor mye koster de a? Okey...Var liksom ikke sikker på om det var deg da! Vi to jentene som er her må vel stå litt sammen!! he he... Skiltene koster fra 500 og oppover- avhengig av hva du skal ha på! Kan også bestilles fra skiltfabrikken i Oslo...tror jeg...
Guest Helene Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Fiestan er ikke helt klar enda..hehe.. Ja, jeg som hadde på meg russe klærne La merke til skiltene dine, hvor mye koster de a?Okey...Var liksom ikke sikker på om det var deg da! Vi to jentene som er her må vel stå litt sammen!! he he... Skiltene koster fra 500 og oppover- avhengig av hva du skal ha på! Kan også bestilles fra skiltfabrikken i Oslo...tror jeg... Ja, vi må jo stå sammen hehe.. skal du på gatebil eller?
Count Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Jeg ditter med et par bilder på cammen...skal bare på lynsja Liero slik at han får lagt dem opp for meg så fort som mulig!!! Men tilbake til treffe... Akkurat oppmøte kunne vel ha vært litt bedre folkens? Men det som forundrer meg er at dere maser om at vi skal finne på ting, å den slags...MEN når vi da finner på å lage et treff, nei da stikkes halen mellom beina og folka dukker ikke opp...Noe merkelig spør dere meg... Men uansett, vi som var der fikk slikka litt sol, kikka på et par pene biler....De som kom skal iallefall ha for at dem dukka opp.. -----------------------------------------Men uansett, vi komer til å få laga et til på samme plassen en gang i sommmer vi. Men får satse på litt mere biler da, eller hva? Vet ikke hvordan det er med andre, men jeg er ihvertfall ikke ferdig med bilen, derfor ikke jeg kom. Kom med datoer etter 1. Juli så er jeg der.. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest 2qute Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Fiestan er ikke helt klar enda..hehe.. Ja, jeg som hadde på meg russe klærne La merke til skiltene dine, hvor mye koster de a?Okey...Var liksom ikke sikker på om det var deg da! Vi to jentene som er her må vel stå litt sammen!! he he... Skiltene koster fra 500 og oppover- avhengig av hva du skal ha på! Kan også bestilles fra skiltfabrikken i Oslo...tror jeg... Ja, vi må jo stå sammen hehe.. skal du på gatebil eller? Regner med det blir Våler til helga! Du?
Recommended Posts