Jump to content

Billige kvalitetsdekk


Guest drezz

Recommended Posts

Guest drezz

Jeg trenger ett sett med 205/40-R17 dekk, men har ikke råd til så veldig dyre dekk, og halvparten av dekk-merkene har jeg ikke hørt om. :unsure:

Er det noen som har tips om gode og billige dekk? Gjerne link til noen som selger dem og :)

Link to comment
Share on other sites

Guest drezz
Her var det mye søppel. Toyo T1-R 950kr f.eks.

 

Hehe. Bestilte de dekka. Ikke de dyreste dekka men samtidig ikke de billigste heller. Men de hadde fått bra omtale i en test jeg leste på internett :D Håper det ikke tar lang tid før jeg har de :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Har hørt folk har skrytt av Nankang NS-1 ( tror jeg de het).. og de er billige..

Edited by cthansen

00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)

87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)

88 Scorpio 2,4i bruksbil

Link to comment
Share on other sites

Hadde nankang NS-2 på min 4x4 cosworth jeg. De funket som snus.

Mange som ser på pris og bare det når de skal ha dekk. Og ofte etter kjente merker. Selv hadde jeg aldri hørt om nankang dekk men testet de da jeg fikk så bra pris. Og MYE av kinesiske og taiwanske dekker har bedret seg enormt den siste tiden.

Så selv om de er billige så betyr ikke det at de er dårlige.

Et eksempel på det er de nankang NS-2 dekkene. De er billige og bra.

Edited by sierracossie

86 sierra cosworth
 

Link to comment
Share on other sites

broren min testa. Han fikk ingenting derfra men ble heller ikke trukket siden han betalte med visa. De trekker ikke derfra før dekkene er sendt.

Men ville heller valgt interdekk jeg om jeg var deg.

Det er jo et firma som holder til på lillehammer.

86 sierra cosworth
 

Link to comment
Share on other sites

Guest drezz
offtopic: Noen som har prøvd å kjøpe her?

 

Bestilte derfra på onsdag, og idag fikk jeg e-mail om at jeg måtte bekrefte adressen. Forhåpentligvis har jeg dekkene i begynnelsen av neste uke :)

En jeg kjenner sa at de var rask på levering ihvertfall

Link to comment
Share on other sites

nankang ultrasport II er bra og billige dekk..

 

antyre hp 188 er enda bedre men et par hundre lapper dyrere..

 

tror sist nevnte er forholdsvis nye dekk..har ikke hørt om det før, men har fått slike dekk på compomotivene mine :)

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Guest drezz

Sendte mail til dekkonline.com igår og spurte om dekkene mine var sendt og ca. når jeg ville ha dem her.

Fikk svar allerede i morges om at de var blitt sendt og at forventet leveringsdato var 17. Mai 2006. :mellow:

Med andre ord ikke raskeste leveringen jeg har sett, men da skal de ihvertfall være på vei.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bridgestone RE050A, Michelin Pilot Sport 2, Pirelli P-Zero Nero og Goodyear Eagle GS-D3 er sikre valg. Plasserer seg jevnlig i toppen i de dekktestene jeg har sett. Jeg hadde gått for Bridgestone RE050A, desverre har de ikke de i min dimmensjon. RE050A er standard på Mitsubishi Evo, Ferrari osv.

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...