Jump to content

(Elkobling på sentrallås og vindu?)


Espen

Recommended Posts

Jeg driver å monterer el. vindu foran og sentrallås i alle dører på sierra'n nå, men er det noe relè eller noe som skal til for at det skal fungere? Kabler og alt ligger jo klart, bare å koble seg på! Men er det noe som mangler altså!? ;)

 

 

MVH Espen B)

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

el vinduer trenger bare strøm til panelet og fordelt til hver motor, altså ingen rele som skal kobles på der.

 

 

OK! Men hva med sentrallås? ;)

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

El. vinduene er relè styrt!

Sentrallåsen har jeg ikke funnet ut av enda! Ingen som vet noe utenom det som har blitt sagt?

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

det er ikke noe relle på el vinduene.. på 91 mod så ligger alt klart.. mangler bare ledningen som ligger under dashen og bort til bryterne.. alt ligger klart til dørene.. sentrallåsen gjør også det.. bare å koble seg innpå så funker alt.. har gjort det i en 90 mod så det veit jeg att ligger klart....

Link to comment
Share on other sites

det er ikke noe relle på el vinduene.. på 91 mod så ligger alt klart.. mangler bare ledningen som ligger under dashen og bort til bryterne.. alt ligger klart til dørene.. sentrallåsen gjør også det.. bare å koble seg innpå så funker alt.. har gjort det i en 90 mod så det veit jeg att ligger klart....

 

 

Jeg har 2, 91 mod sierra. I begge de så ligger det ikke ledninger i dørene, men det ligger klart i a stålpen helt nederst ved kanalen der ledningene skal gå inn i døra, så du må ha ledninger derifra og inn i dørene for å få sentrallås og el. vindu. Og da må du ha et nett fra 92 eller 93!

 

Jeg har fått el. vindu og sentrallås til å fungere nå. Og jeg måtte sette inn et relè i den ene kabelen som ligger ved midt konsollen som er til bryterne til el. vindu og da fungerte både el. vindu og sentrallås!

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

jeg fant ikke ledninger i min 91 sedan jeg.. Jeg leita ved begge a stolpene mine men jeg fant ikke no stikk jeg..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

jeg fant ikke ledninger i min 91 sedan jeg.. Jeg leita ved begge a stolpene mine men jeg fant ikke no stikk jeg..

 

 

Det ligger der helt sikkert! Du må værtfall ha av det nederste dekselet inne i bilen på a stolpen og egentlig nedre del av dashbordet. Da blir det lettere å komme til. Inne i der finner du noen ledninger som ikke er koblet til!

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Er ikke alle sierrane dette kom i må dere huske på bare fordi det kom i en betyr ikke det at det kom i en annen

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Noen som kan si meg hva som skal gjøres med den enkle brune ledningen som har det svarte stikket..? Skal den til jord eller er det noe annet, Det andre stikket veit jeg at er til el viduer og sentrallås.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Er ikke det til lysbryteren i døra di?? Når du åpner døra så går lyset på inni bilen! Er nok det. Skjekk det!

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Nei det er ikke det heller... Har det så lyset går på når døra åpner seg. Sentral låsen min virker nå da.. Jippi.. Var bare og koble det til så virka det... Men jeg mangler den delen fra el-vindus bryteren og fram til stikket så jeg blir vel nøtt til og klippe litt der...

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Nei det er ikke det heller... Har det så lyset går på når døra åpner seg. Sentral låsen min virker nå da.. Jippi.. Var bare og koble det til så virka det... Men jeg mangler den delen fra el-vindus bryteren og fram til stikket så jeg blir vel nøtt til og klippe litt der...

 

 

OK, da er jeg ikke sikker!

 

Sikkert noen som har den ledningen på lager...;D Har jeg, men må ha den selv....:)

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...