Jump to content

håndbrekk signal


Guest AtleFocus

Recommended Posts

Guest AtleFocus

hei....har en pioneer p5700dvd spiller....men får ikke noe bilde når jeg skal vise film...

 

 

det står i manualen at den grønne ledningen skal kobles inn på den strøm førende lederen til håndbrekket, så det må jo bety en ledning som er 12+....skal det ikke da være mulig å bare koble den inn på tilførsel til spilleren...er jo 12+ den...har prøvd detta, men funka ikke det...:(

Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje
hei....har en pioneer p5700dvd spiller....men får ikke noe bilde når jeg skal vise film...

det står i manualen at den grønne ledningen skal kobles inn på den strøm førende lederen til håndbrekket, så det må jo bety en ledning som er 12+....skal det ikke da være mulig å bare koble den inn på tilførsel til spilleren...er jo 12+ den...har prøvd detta, men funka ikke det...:(

 

Er ikke kabelen til håndbrekket jord når du løfter brekket fpå de fleste biler ?

DVD spiller til bil skal jo ikke kunne benyttes når bilen er i bevegelse når den er montert foran i bilen. Hvis det står at du skal ha 12v+ signal fra håndbrems vil du måtte bruke rele.

Funker den når du lar være og koble på den kabelen?

Edited by rask-drosje
Link to comment
Share on other sites

Guest AtleFocus

skjermen viser bilde når jeg spiller musikk, men har enda ikke fått noe bilde av dvd....

 

det står: Lyse grønn: brukes til å påvise parkeringsbremsens av/på status. denne ledningen må kobles til strømforsyningssiden av parklysbryteren...

 

 

 

 

 

 

jeg vet at det er meningen at man ikke skal få bilde når man kjører, men litt greit når man skal bruke navigasjon gjennom denne greia også....

Edited by AtleFocus
Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje
skjermen viser bilde når jeg spiller musikk, men har enda ikke fått noe bilde av dvd....

 

det står: Lyse grønn: brukes til å påvise parkeringsbremsens av/på status. denne ledningen må kobles til strømforsyningssiden av parklysbryteren...

 

jeg vet at det er meningen at man ikke skal få bilde når man kjører, men litt greit når man skal bruke navigasjon gjennom denne greia også....

 

Joda , skjermen skal jo funke når du kjører den . Den kabelen skal gi stopp/pause signal til DVD/video.

Sånn som jeg fårstår det så skal kabelen jordes for og kunne vise film.

Link to comment
Share on other sites

hei....har en pioneer p5700dvd spiller....men får ikke noe bilde når jeg skal vise film...

det står i manualen at den grønne ledningen skal kobles inn på den strøm førende lederen til håndbrekket, så det må jo bety en ledning som er 12+....skal det ikke da være mulig å bare koble den inn på tilførsel til spilleren...er jo 12+ den...har prøvd detta, men funka ikke det...:(

 

 

Du skal garantert ha jord på den... er slik på min... :)

Signatur.

Kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Firma-reklame eller linker til firmaer uten Klubbavtale er ikke tillatt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er jord den skal ha ja, bare no møl, må jo virke mens du kjører, er jo satans spennende å møte bil mens du spiller ps2(en kompis eller to som fant ut).

Er jo lite vits med skjerm om ikke passasjerene kan sepå under kjøring, men kan nok slåes av den funksjonen på skjermen, men må kobles til for å komme inn på menyen.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...