Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en "oppgradert" LUK og 2 orginale trykkplater til RST S2 liggende i garasjen hvis det skulle være av interesse :)

[-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire

[-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34

Posted

Trykkplatene er i bra stand. Samtlige :) Men slikt kjøpes vel helst nytt ja som du sier, ofte i forbindelse med clutchbytte.

 

Tenke bare jeg skulle nevne det alikevel, ligger bare og er til bry i garasjen så blir nok kastet i nærmeste framtid :)

[-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire

[-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34

Posted

ap-racing selger vel trykk-plater løst. Men var jeg deg ville jeg bestilt fra england. Har selv kjøpt en ap racing 4-paddel med trykkplate fra england.

86 Escort RS turbo s2. Megasquirt edition.

Posted

har ap racing 4 paddle.men trenger bare trykkplaten i løs vekt.finner det ikke.bare kit.

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Posted

hårball tilbake jo. :D

 

Husk at du må ha trykkplate med kraftige fjærer om du har 4-paddel. Ellers vil den slure bare du får litt trykk. :P

86 Escort RS turbo s2. Megasquirt edition.

Posted

kjørte med orginal veldig slitt trykk plate på 4 paddel en liten periode,og det gikk veldig fint.

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Posted

Jeg kjøpte ny ap-racing trykk-plate og 4-paddel i fjor høst. Og det gikk ikke fint. Slitte fjærer, smelta metall-belegg på paddene og tydelig slitt trykkplate. Begynte å slure mot slutten. Nå har jeg pussa bort det noe steinharde metallbelegget på paddene og satt det på igjen. Og får håpe på at snillere bruk kan gjøre at den holder litt lenger.

86 Escort RS turbo s2. Megasquirt edition.

Posted

fleska til med en alcon 6paddel på min, ikke fått testa den ennå, men regner med den vill holde, virker vertfall slik på de jeg har prata med i england, selv om ap sin 4 paddel er meget populær blant de med litt hester under huuuven..

 

tilbake nå ja TJ_RS_Turbo.. sommeren borte og lomme boka litt tykkere...

Posted

og et lite tillegg: jeg hadde AP Racing Fast Road clutchen på rst'en min og den holdt igjen 250 hk og over 300 nm uten noe som helst problem.

 

MEN! jeg måtte bygge om til mk5-pedal uten selvjustering, selvjusteringa på det orginale greiene skrapa over 3 ganger for meg med kjappe clutchinger, så den mod'en er absolutt å anbefalle. bare å dra på høggern og titte litt :)

 

løse trykkplater kan du vel få fra Tecni-clutch i england? (alibaba har link evnt)

Cosworth!

Posted

Du hadde organic lamellen. Trur nok den biter litt raskere enn 4 paddelen.

Før hadde jeg orginal lamell med forsterka trykk-plate. Funka ypperlig. Ingen sluring. Men fjærene tok kvelden på den. var såvidt den ikke delte seg i to, før jeg bytta.

86 Escort RS turbo s2. Megasquirt edition.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...