Jump to content

Hva er min Scorpio verdt??


Zarchon

Recommended Posts

Heisann

 

Er en lykkelig eier av en Scorpio '93 mod. Har vurdert å selge denne for å gå i ansaffelse av en med 2,9 motor. Lurer litt på hva jeg evt. kan forlange for bilen? Her er litt info:

 

1993 mod, 2,0 dohc, 172000 km, abs, stv, radio, "tre"interiør.... bilen er i meget god stand ellers, på langkjøring går den på mellom 0,7 og 0,75. Det er lite eller ingen rust (meg bekjent), det skyldes mest sansynlig det tørre innenlandsklimaet vi har her på fjellet mot svenskegrensen (lite saltet veier ol). Det noe lakk som begynner å bli litt sliten, spesielt bakfangeren og nederste halvdel av dørene.

En annen ting er at setene i baksetet ikke har samme farge som framsetene, da dette opprinnelig var en varebil. Jeg var så heldig å få ett komplett baksete, men det var en del mørkere enn de foran. Ellers er det noen små sår i frontruta, men disse er sveiset (eller hva man kaller det).

 

Hva kan jeg evt. forlange for denne bilen, sikkert mange her med gode kunnskaper om akkurat det :D

Focus 2005, Titanium 1,6 109hk aut.

 

Mondeo 2004 2,0 145hk

Link to comment
Share on other sites

Markedet er ganske mettet med slike... Men, litt avhengig av ustyrsnivå, ville jeg tippet i overkant av 60.000,- Det ble solgt en 94 classic DOHC med lite utstyr. (CL) for 65.000 hos Killi's Auto på Otta i høst.

 

Hvis du er intr har jeg framseter du kan få meget rimelig. De skal være av den mørkeste fargen. :)

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...