Jump to content

Etter en dag på rulla


Guest madsen

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det vil komme en reportasje fra hele helga så fort jeg får bearbeidet litt av opplegge

 

Må lage istand til bilsort også!...

 

har bilder, film og info på alle som bremsa, så vi skal få til noe..

 

Å til dere som har lyst til å bli med neste gang, det blir muligens et på seinsommeren også...

øyvind på Botne Bil, ville nemlig prøve en tur til...får dette synes han var gøy!!

 

å da blir det en enda lengre dag, så da vil vi trenge flere biler!!!

 

ble bremsa 10 biler i dag....

 

Å var glad sjefen selv kom på botne, hvis ikke ville vi gått glipp av en ford F-350 på rulla!!! å det var **** meg heftige saker...

 

Så hvis noen av dere filma den, så si fra til meg på PM!!!

KJEMPEBRA!! Da er jeg med! :D

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Guest madsen
ja, du mener di suger i stede? :blink: :D ;) :P

:ph34r: bedre å bli sugd enn blåst vel?? eller foretrekker du andre veien kanskje?? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks

Ikke å bli.. ;) men og utføre.. Ekte menn suger vel ikke? De er vel kanskje av sorten som liker andre veien ja.. :P

 

Men når vi snakker om og bli .. så gårn for sugd ja.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest 2qute
hvem var det som hadde den sprekeste bilen da? <_<

Var egentlig puma´n min som hadde mest hk da! Men pusen blei jo helt villdyr på rulla, bare spant!! Så da blei det vanskelig å få målt gitt.... B)

Men den som blei målt til mest var den hvite Jensspeed sedan cossien med 472hk!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
hvem var det som hadde den sprekeste bilen da? <_<

Var egentlig puma´n min som hadde mest hk da! Men pusen blei jo helt villdyr på rulla, bare spant!! Så da blei det vanskelig å få målt gitt.... B)

Men den som blei målt til mest var den hvite Jensspeed sedan cossien med 472hk!!!

Hei! Jeg bare lurer på om du vet hvos bildet av Jensspeeden ligger hen? Det skal være et her?

Link to comment
Share on other sites

Menneh.... Når blir dette her da? Ingen som kan svare på det?

litt usikkert ennå når dette blir. er ganske mange ting som ¨må planlegges for å få til ett slikt treff. men hvor sent kan dere tenke dere å ha dette treffet...

Til de av dere som var der i juni: Kom gjerne med tilbakemelding på hva vi burde tenke på til neste gang og ting dere savnet.

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...