Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har man stopplikt for statens vegvesen som står med de gule bilene sine og kontrollerer? h

ar de samme myndighet på dette som politiet?

Lurer fordi jeg braste rett igjennom uten å stoppe i går.. :unsure:

Guest mfafa
Posted

Det mener jeg du ikke har!

Posted

Er vel ikke vits å stoppe om dem bare sløver i skyggen? Er nok best å svinge innom om det viftes med armene.

FCN Sessongåpner Gardermoen søndag 19 april 2026 

FCN Grenland Motorsportsenter 7-9 august 2026

FCN Sessongavslutning Gardermoen søndag 27 september 2026

Posted

Ojoj.. Er du heldig så var det en kar som var litt lei jobben, og ga F i videre papirarbeid.

Er det ikke slik at de kan bøtlegge for mangler og slikt eller synes å huske se fikk større ansvar for noen år siden... er usikker selv :unsure:

FCN Sessongåpner Gardermoen søndag 19 april 2026 

FCN Grenland Motorsportsenter 7-9 august 2026

FCN Sessongavslutning Gardermoen søndag 27 september 2026

Guest mfafa
Posted

Hm. Jeg mener ganske sikkert at det må være politi til stede for at de skal tvinge deg til å stoppe.

Posted

Vet hvertfall at de MÅ ha snuten med seg, vis de skal skilte av en bil som står på privat eiendom!!! En bekjent av meg, fikk oppleve det :D Og beltebot kan de skrive ut!! Det fikk jeg erfare :(

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Posted

klipper ikke tullvesnet (skrevet feil) skilter når en ikke har betalt års avgift ??

Tror også de kommer og tar skiltene om du ikke betaler forsikring .

Guest madsen
Posted
:ph34r: De kranglevonde menneskene dere omtaler har ingen myndighet til å stoppe dere uten lovens lange arm til stede vel og merke hvis dere ikke gjør det frivillig :angry:
Posted

politianmeldt? får du bot da?

Hvordan kan politiet gjøre noe hvis man ikke har stopplikt? man har jo ikke brutt noen lov?

• 3 weeks later...
Guest madsen
Posted
:ph34r: Her er det bare å gi gass kun feiginger og søndagskjørere som stopper ! Kan ikke tenke meg at de gidder å anmelde folk som ikke stopper, for da får de mye å gjøre .......