Jump to content

bilder fra bremsetreffet 30/09-06


tuszi

Recommended Posts

hmm en med regnjakke ung gutt som fløy rundt med et lite grått kamera stod å prata med deg og sierra4*4 var det vel om kameraer å sånn :P

 

 

Det var det jeg skjønte. Da vet jeg. Hyggeli å prate med deg.

 

Mange kammerater som snakker om deg! :P

 

"Den syykt råe Granadaen" osv :P

 

Det jeg mener med komme innom, er å vise bilen din på Revetal sentrum, når det er folk der. Jeg digger den! :D

 

Jeg har en kammerat i rullestol som LEVER for Granada, sender du meg en PM med et bilde, så jeg kan vise til han? :)

 

 

Såpass!! Det varmer et Granada hjerte. Har nettopp kjøpt nytt kamera(som tuszi nevnte, noe kameraprat), så kan se om jeg kan sende no bilder.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du 351rs hva blei tallene på din a?? Hjalp litt med nye topper?? hehe

 

 

Nja.... skeptisk.... Runda litt over 300 hk(opp 60 hk), hadde håpa litt mer, men sto bak bilen på andre pullet, å fikk frysninger nedover ryggen, hehe, grom lyd. Skulle egentli fått stillt tenning å sånn, men girkassa røyk+ at rullene røyk, så da tok jeg kvelden. Får se om jeg får ordna kassa til 14 okt., da det er nytt treff på Botne bil, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Det var ett skikkelig morro treff tross regn været. absolutt vært turen:)

HAr aldri sett bremsing før så detta var tøft, kjente skikkelig trykk fra noen av bilene (MORRO) "thums up!"

Edited by -*Ford_drifter*-

Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk

'Voldenracing performance'

Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila

Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest

Link to comment
Share on other sites

noe som vet resultate av den hvite sedanen,med gult js klistre merket irutta.Jeg så den på rudskogen her om dagen å den gikk greit ja!!

den er homemade sin spør han men tror det var over 300 vis ikke over 400

Link to comment
Share on other sites

Nja.... skeptisk.... Runda litt over 300 hk(opp 60 hk), hadde håpa litt mer, men sto bak bilen på andre pullet, å fikk frysninger nedover ryggen, hehe, grom lyd. Skulle egentli fått stillt tenning å sånn, men girkassa røyk+ at rullene røyk, så da tok jeg kvelden. Får se om jeg får ordna kassa til 14 okt., da det er nytt treff på Botne bil, hehe.

 

Hehe. Bra det da. Overhale kassa eller bytte?

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Link to comment
Share on other sites

Takk, godt å høre at jeg ikke skuffer da, det ville ikke vært noe morro ^_^ Eneste jeg pleier å gjøre av redigering er litt justering av farge og lysstyrke. Siden det var litt vanskelige lysforhold og noe mørkt på lørdag, måtte litt redigering til.

 

 

Ja, ikke sant. Såpass må det være. Keep up the good work. B)

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som et flott(!) treff!

Ingen som har bilder/info om den AC Cobraen(replica?) ssom skimtes så vidt under en presening på noen av bildene???

 

Visstnok gatebil-leif sin, dog uten motor nå. Hadde visst stått der 1 år nå. Replica ja, fra england tror jeg det ble sagt. Cheva motor ! i en Cobra, ajajajaj.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...