Jump to content

Simons Effektanlegg


Mk1-Sindre

Recommended Posts

Okey.. Fattern har litt rabatter på Mekonomen, så skal vel gå bra :) Men 2,5 toms holder vel? 3" blir vel litt for "wannabe"? hehe.. Jeg snakker om det anlegget med doble potter nå :) Når jeg får jobb og lønning neste gang blir det effektanlegg.. har så mange hull her og der nå.. :P

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Guest Glesaaen Racing

Passer dette stv. 95mod?? :)

Hva er evt. delenr. på dette settet med to potter??

Det finnes jo dusinvis av forskjellige Simons varianter til Mondeo...

Link to comment
Share on other sites

Men så selger ikke mekonomen komplett til mondeo, må kjøpe enkelt komponenter å bygge resterende selv..

Fikk jeg beskjed om hvertfall på mekonomen

 

Når du sier bygge restrerende selv, hvilke deler er det da snakk om?

Hvor kan jeg isåfall få tak i dette komplett? Forhandler altså, så jeg slipper å ta dette gjennom posten

Edited by Mk1-Sindre

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Nå må du begynne å følge med gutt, jeg postet en link til et komplett SIMONS EFFEKTANLEGG rett over hodet på deg :)

 

Når det gjelder å sette det sammen selv, så er det piece of cake.. Du får sikkert med eksosklemmer og litt diverse, så da er det enenkel jobb å sette sammen. Smør på med eksospasta i overgangene, sett på klemma og klem til. Ved katalysator får du noen som kan sveise til å sveise sammen.

Edited by Mike
Link to comment
Share on other sites

Nå må du begynne å følge med gutt, jeg postet en link til et komplett SIMONS EFFEKTANLEGG rett over hodet på deg :)

 

Når det gjelder å sette det sammen selv, så er det piece of cake.. Du får sikkert med eksosklemmer og litt diverse, så da er det enenkel jobb å sette sammen. Smør på med eksospasta i overgangene, sett på klemma og klem til. Ved katalysator får du noen som kan sveise til å sveise sammen.

 

Jeg så at du ga en link til forhandler med komplett anlegg, men hvor holder isåfall disse til? Jeg vil bare dra og hente, så jeg slipper å tulle med posten og sånt.. Hva av deler mangler på Mekonomen?

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Jeg så at du ga en link til forhandler med komplett anlegg, men hvor holder isåfall disse til? Jeg vil bare dra og hente, så jeg slipper å tulle med posten og sånt.. Hva av deler mangler på Mekonomen?

 

trenge en pakke med teskjer du :lol: :lol:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

Sette de selger på mekonomen er vel komplett fra katalysator og bak? det var det hvertfall på mitt.

 

Simons har ikke til stasjonsvogn med doble potter. men det går an å kjøpe settet som hører til sedan og modifisere litt selv.

 

Supersprint har til stasjonsvogn med dobble potter. Koster litt mer da. Mekonomen selger det og.

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Selv så synes jeg det er tøffest med èi feit potte i 3" :) Det er det jeg kommer til å ha på tror jeg. 2 rør på en 2.0 Mondeo blir litt for "vilt" etter min smak, ettersom det ikke går så fryktelig grusom forover :D Blir litt overkill!

Link to comment
Share on other sites

Selv så synes jeg det er tøffest med èi feit potte i 3" :) Det er det jeg kommer til å ha på tror jeg. 2 rør på en 2.0 Mondeo blir litt for "vilt" etter min smak, ettersom det ikke går så fryktelig grusom forover :D Blir litt overkill!

 

kremt...

E så fint så med to potter på ein 2.0L! :wub: He det skjøl, Kler bilen utmerket! :D

Men ening at ein 3" bli lit veldig, wana be... :P

Det går frem over... av og til lit i meste laget au! ;)

Meeen kune gjerne hat 2,5L og 3". Og ferdig med lærling tia! :P hehe

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...