Guest nyjordet Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 (edited) hei, har da fått meg en 20 l motor med nye ventiler,tetninger og styringer.. det jeg lurte på var om jeg kunne sette denne motoren inn i en is? er det noen givere på veiva eller kammen siden det er insprøytning, eller er det samme blokk og topp`? er det bare plugg and play,at jeg bare setter på det innsuget som står på toppen som står i bilen min nå. evt hva må jeg gjøre får å få det til å gå? Edited November 16, 2006 by nyjordet
D.Toft Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 ingen divere. sett på din manifold og gi gass...
Granada 2.8 Ghia Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Hvis det er en gassermotor må du skifte toppen, evt slipe ut utsparing til dysene. Ellers er det kun fordeleren, og evt. tempføler som må flyttes over, i tillegg til manifolder. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
MrFord Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 NEI! du må ikke bytte topp... bare å smelle på el nett og injection innsug så er det tut og kjørSamt bytte av tank da “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Guest drezz Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 Må ikke bytte tank da. Monterte efi motor på min, og vi satt bare bensinpumpa på utsida av tanken
morty999 Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 trenger ikke bytte topp nei.. men du bør egentlgi bytta tanken...
Guest nyjordet Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Okei , veit jeg er litt treig me og sjifte motor, men nå har jeg gjort det da clutchen på is motorn var gåen, og alt jeg bytta over var manifoiler,også dynamo . da den på 2l bare var 55 ampere..
Recommended Posts