Jump to content

Åssen granadaer har dere? bilde?


Guest Granadamaster 2,8ighia

Recommended Posts

Tror ikke jeg skal begynne å dille med det nei......

Vet iallefall at magnor mykland kjører stiv bakaksel ford 9" med en helsikkes diffsperre, er vel mye enklere å bygge gearkassa bak når du har stiv bakaksel.

Huff og fysj, det er en skam å kjøre uten uavhengig bakstilling..... :D

Har:

 

Ford granada 1978mod 2-dørs 2,3L med svart interiør!

 

Har hatt:

 

1982 2,3L stv 1982 2,3Gl med vinyltak.. 1978 2,8ighia s-pack. 1978 2,3L 2dørs 1979 2,3Gl sedan 1984 2,8L stv 1982 2,8 ghia sedan 1978 2,8iL 2-dørs med vinyltak og soltak! 83mod 2,3l stv, 1978mod 2,3l 2-dørs, 1977mod 2,3gl 2-dørs, +++ noen delebiler oppigjennom.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tror ikke jeg skal begynne å dille med det nei......

Vet iallefall at magnor mykland kjører stiv bakaksel ford 9" med en helsikkes diffsperre, er vel mye enklere å bygge gearkassa bak når du har stiv bakaksel.

Huff og fysj, det er en skam å kjøre uten uavhengig bakstilling..... :D

feil. han køyre me ein 9" Ford bakaksling som han har bygd om til delt bakaksling.

 

http://www.r-a-c-e-r-s.net/Bilder/Fotoalbum/index.htm

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg skal begynne å dille med det nei......

Vet iallefall at magnor mykland kjører stiv bakaksel ford 9" med en helsikkes diffsperre, er vel mye enklere å bygge gearkassa bak når du har stiv bakaksel.

Huff og fysj, det er en skam å kjøre uten uavhengig bakstilling..... :D

feil. han køyre me ein 9" Ford bakaksling som han har bygd om til delt bakaksling.

 

http://www.r-a-c-e-r-s.net/Bilder/Fotoalbum/index.htm

Den sia er litt utdatert da, det er vel ikke den motoren som står i nå, er vel en 302 boss (med twin turbo?).

700`n bygger han vel om for og få litt mere "gate service intervaller"?

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Greit da delt bakaksel, lurer på hvordan han har klart det......................

hmm......... :blink:

Har:

 

Ford granada 1978mod 2-dørs 2,3L med svart interiør!

 

Har hatt:

 

1982 2,3L stv 1982 2,3Gl med vinyltak.. 1978 2,8ighia s-pack. 1978 2,3L 2dørs 1979 2,3Gl sedan 1984 2,8L stv 1982 2,8 ghia sedan 1978 2,8iL 2-dørs med vinyltak og soltak! 83mod 2,3l stv, 1978mod 2,3l 2-dørs, 1977mod 2,3gl 2-dørs, +++ noen delebiler oppigjennom.

Link to comment
Share on other sites

Den sia er litt utdatert da, det er vel ikke den motoren som står i nå, er vel en 302 boss (med twin turbo?).

700`n bygger han vel om for og få litt mere "gate service intervaller"?

det er vel den 11,5 liters motoren som han "alltid" har brukt dei siste åra når han har vært rundt på diverse treff. var også den motoren det stod om nå han va ukens gatebil i motorborsen. Det var ein ned trimma TOP FUEL motor visst ikkje eg tar feil.

 

Greit da delt bakaksel, lurer på hvordan han har klart det......................

hmm.........  :blink:

 

fyren er eit lite bil geni trur eg!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...