Jump to content

1998 Mondeo 2,5 V6 Stv


Guest Woodpile

Recommended Posts

Guest Woodpile

Rekker jeg å få pengene inn på kont drar jeg å henter denne bilen til helgen , vist ikke så blir det neste helg.. Motor og gir blir montert i min men ellers så selger jeg alt som kan selges. Bilen har gått 135000 km. Meget pen i lakk,dører,panser etc. Er vel alt det vanlige Ghia ustyret på denne. Ikke el vinduer bak.

Men det som er konge med denne er at det sitter en oppskremt ST200 motor på 224 Hp

Litt info

 

Färg: Silvermet

 

Karosseri: stasjonsvogn

ABS bromsar, AC, Airbag förare & passagerare, Antispinn, C-lås, Elhissar fram, LM-fälgar, Rails, Servostyrning

 

Bilen står i Drammen. Ser helst at de som skal ha noe kommer å demonterer dette selv.

Kan eventuelt sende i posten mot forskuddsbetaling.

 

Tlf for spørsmål: 90834841

Link to comment
Share on other sites

-Hvor mye for begge setene foran? Er du interessert i å bytte ditt til SI Mk1 interiør?

-Og hvor mye for bryteren til tåkelysene? Hvis denne passser over til Mk1 da.

-Har du Specs på felgene som er på bildet?

 

Hvis det med setene skulle være at interesse, send melding på 95 87 85 99, da jeg ikker er tilgjengelig i hele morgen, pga overtid og bursdag.

Edited by Mk1-Sindre

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Hei, selger helst interiøret helt. Har du bilder å legge ut av ditt interiør. Er veldig usikker på om tåkelysbryteren er det samme men kansje noen andre vet? Hele bilen selges for 20 laken. Da er den uten motor og ikke tollet inn kun betalt moms. Men er utrolig mye brukanes på bilen. Har du for eks en mondeo med sure tromler bak? Kjøp hele bakakslingen og monter på din. Da får du skivebremser og hele pakka :) :) :)

 

Hittil er airbag 2 stk lovt holdt av. bakluke og bakre støtfanger er også borte. Spindel h side solgt.

 

Tror bakluka passer på eldre model. er el åpning dvs at du trykker på knappen og luka åpnes elektronisk vist dere skjønner. Men tror den også er solgt kommer tilbake ang det.

Edited by Woodpile
Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Har nå en mondeo 1997 motor til salgs. Selges til høystbydende. Er nødvendig å bytte toppakning og vannpumpe.

Ingen som har bruk for noen deler til mondisen sin. Har alt

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Har også en 2,5 V6 motor, med defekt toppakning. Selges høystbydende over 1500. Har også skinnratt orginalt ford +++

Edited by Woodpile
Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Er litt usikker på om jeg skal montere en av de på min bil. Har en calipper som henger litt. Calipperne bak skal være nesten nye ifølge bilfirmaet bilen ble kjøpt på. Hva er du eventuelt villig å by vist jeg kan berge den som er på min bil.

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Noen som har bruk for motor,panser,dører,interiør etc. Har fremdeles en del igjen som er brukanes.

til Mike:Får sjekket calipperen i romjula så gir beskjed.

Har også bakaksling med skiver osv

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...