Jump to content

Etterlyser bilder

Recommended Posts

Guest rask-drosje
Posted

Som i topic. Jeg etterlyser bilder av bilen min. Alle som har bilder eller har linker til aviser eller lignene, kan poste de her. Er sikkert noe jeg har oversett. Vet att det er ett par linker jeg har glemt.

Guest rask-drosje
Posted
Så deg akkurat på nye gatebil filmen. Tøff med nye grillen din.. Skiller seg ut.

Fikk ett par sekunder på film ja, Har noen klipp fra innbordkamera når corvetten passerte meg. Gikk bra den.

Etterlyser fortsatt bilder. :lol:

Posted

Fant 4 stk! Kvaliteten var så som så da! :(

Men men, bedre en ingen ting! ;)

Bilder

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Guest rask-drosje
Posted

Kjempe flott. Er det flere som vet om noen andre bilder av bilen min så fortsett og post de her.

Posted

Noen jeg tok på Fordtreffet i år, siden det er bilder av din bil så bare ta å lagre dem, selv om de er opphavs-beskyttet :) Takk for praten over maten forresten... om du husker det da :mellow:

aad.jpg

abd.jpg

abe.jpg

Også skiltet ditt da hehe

abf.jpg

abg.jpg

Guest rask-drosje
Posted

Noen jeg tok på Fordtreffet i år, siden det er bilder av din bil så bare ta å lagre dem, selv om de er opphavs-beskyttet :) Takk for praten over maten forresten... om du husker det da :mellow:

Bra bilder..Havner i samle mappa.

Joda husker matpausa.

Jeg mins det var ett bilde her på forumet ett sted som var i fra ei Avis, husker ikke hvor. Noen som vet?

Guest rask-drosje
Posted
Fannt ett bilde her jeg også!

P9090064sladda.jpg

filer du negler nils?

Hehe.. Forfengelig blitt.. Neida raska nesten av en negel.

Guest Mr_Ford
Posted

har noen jeg... legg meg til på msn så skal jeg sende de til deg Ford_Odin@yahoo.no