Jump to content

Vingebil/combi med combat fanger


Guest Morten N

Recommended Posts

dæger'n. det var akkurat slike drømmer jeg har for min kommende cosworth. combat-styling og kameleonlakk. denne var rå!!!

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Den var dritfét!

Men jeg synes kanskje det hadde passa bedre med noe annet enn den alu-vingen der.. kanskje kanskje ikke :blink:

Link to comment
Share on other sites

ja, bilen var "rå" og "tøff". men den var vel ikkje akkurat fin, sånn som ein gammel cosworth skal være :)

 

likte ikkje vinga og det impreza lignande luftscoopet på panseret.

og klistremerka... :(

er av den oppfatning at visst du skal ha klistremerke på bilen din, så må det f.eks. være "klubben" din eller firmaet ditt, eller noken som har gjort noke for deg. F.eks. du får varer til innkjøpspris eller gode rabatter hos Kollevold (berre for å ta eit eksempel) så kan du køyre rundt med reklame for firmaet på bilen. Men visst du kjøper eit styling sett til 15000 kroner frå Rieger Tuning, og sett på rieger tuning klistremerker som du attpåtil har betalt 450 kroner ekstra for... då er det noke som ikkje er heilt som det skal.

Link to comment
Share on other sites

likte ikkje vinga og det impreza lignande luftscoopet på panseret.

og klistremerka... :(

Er enig med klistremerket tingen, men impreza scoopet passet jo noe så enormt til bilen da!? Vingen gjorde bare til at bilen fekk det siste F&F looket... Ikkje noe gale med det synes eg.

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest pisko

var fett med det grønne i kamelon fargen, men bilen var kanskje litt overstyla etter min mening. Men fargen var bankers!! B)

Link to comment
Share on other sites

Så hva mener folk er det heftigste fangerne til sierra combi... hadde tenkt på combat eller cossi, men er usikker, har noen flere alternativer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...