Jump to content

Støyping av karbondeler


Pogona

Recommended Posts

Kunne tenkt meg å fått støypt diverse ting i karbon, interiør deler først og fremst, er det nåken her på forumet som driver med slikt eller veit om folk som driver med det, til fornuftige priser selfølgelig. :)

 

pm

eller legg meg til på msn eventuelt, rsturbo87@hotmail.com

 

Mvh André

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

Er gjerne ikke billig å lage enkelt stående deler da man gjerne må lage en mal til dette.. ergo så vil prisen på bare en enhet av hver bli ganske så høy.

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Er gjerne ikke billig å lage enkelt stående deler da man gjerne må lage en mal til dette.. ergo så vil prisen på bare en enhet av hver bli ganske så høy.

 

er villig til å lage form sjøl i glassfiber eventuelt om det lar seg gjør. men er usikker på sjølve støypeprosessen til karbon osv..

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

Er du ute etter å spare vekt? eller er du ute etter Karbon looken?

 

spara vekt, looken og eg vil ha nåken nye interiør detaljer og skikkelige holdere til instrument som er ein del av interiøret.

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

Michael Anderbrandt 0046910-724443

 

Han her drev/driver med karbon.. Svensk han og;)

 

va jo jysla langt vekke då. :P bur på vestlandet så eg hadde håpt på å finna nåken i norge iallefall.. :P

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

det er vell ett lite firma på litlabø som driver med div?har lurt på og skjekke om dei kan lage deler til meg i carbon/glassfiber.

 

ikkje VB eller nåke du tenker på vel? hadde jo vert ekstra greit å kunna gått opp der å fått gjort da då... sei ifra om du finner ut meir detaljert ;)

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

er usikker på ka dei heiter,tror det er concept styling eller noe,driver med mc styling.

skal prøve å finne ut noe mer visst eg får tid utenom jobben :)

 

ja dei og holder til der ja. gi ein lyd når du veit meir då ;)

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

blir nok en stund til eg får skjekket opp noe,ble operert på onsdag så eg er litt hjemeværende for stunden,

får ikke skru bil på 3 mnd!!

 

f*** det er jo rene dødsdommen.. :/ jaja, satse på da kjeme seg, rekne ikkje me du holde deg vekke i fra skruing alle dei 3 mnd.. :P

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...