Jump to content

Kronerulling Cosworth


Guest Lars

Recommended Posts

Tusen hjertlig takk til alle som har bidratt hittill :)

Noen som har sendt PM og spurt om kontonummer, dette står nå i første post.

 

Jeg er evig takknemlig, og føler at jeg må bidra med noe tilbake for dette!!

Tusen hjertlig! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

detta tok kaka....cosworth skal man ha men går noe i stykker skal alle andre være med og hjelpe for og få ordna den....ta deg en ekstra jobb til og jobb hardt som de fleste andre gjør....

Link to comment
Share on other sites

detta tok kaka....cosworth skal man ha men går noe i stykker skal alle andre være med og hjelpe for og få ordna den....ta deg en ekstra jobb til og jobb hardt som de fleste andre gjør....

Har en råd til en ....cosworth så har en også råd til rep når noe går i stykker .

 

Alternativ er å legge andre aktivitete på is, inntil en har spart opp reprasjonen kostnaden .

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært for at jeg bruker alt jeg har av extra kr. på min egen cosworth,skulle du fått en 50lapp av meg å.

Gir da heller penger til noe sånt,enn sånne som kommer på døra å tigger.

 

Nå ser det egentlig ut til at detta kan ta litt tid. Hva med å ta ut litt feriepenger?

Da rekker du ihvertfall å få bilen på veien til sommeren igjen.

Edited by Ruudsengen
Link to comment
Share on other sites

Til alle som hjelper til, tusen hjertlig takk for det :)

Til alle som syter om hvor lavmål dette er; So? Tanken var at det var verdt et forsøk og kunne gjennomføres med et smil om munnen. Så hvis dere synes det er såpass idiotisk så greit for meg. Jeg gjorde et forsøk og hittill har det gått bra. Jeg har ingen drøm å å samle inn 10.000,- på denne måten, og må selvfølgelig trå til med egne midler. Jeg har fulltidsjobb og tjener penger der, men når man ligger litt etter med andre utgifter som hoper seg opp så kan det jo bli litt vrient innimellom. Alle har vel vært der... og i motsetning til mange andre har jeg IKKE planer om å selge bilen, men heller gjøre alt jeg kan for å få den på veien igjen så fort som mulig.

 

Takk! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...