Jump to content

Vurderer ny bil, Ford Focus, m/styling etterhvert.


Guest lavizh

Recommended Posts

Guest lavizh

Hei,

 

Ny til dette forumet!

 

Jeg begynner å få dilla på Ford Focus, er litt usikker på modell (det blir ikke RS, den er for dyr!). Men hva vil dere anbefale når det kommer til styling av denne bilen? Jeg vurderer å kjøpe skjørt, hvite eller gjennomsiktige lykter (også dette i blinklys), grill, og alt det andre som kommer til. Bilen skal vel kanskje senkes etterhvert, men dette er ikke første prioritet.

 

Vurderer også en lakkering i sølv metallic. (ca. pris for hellakkering, inkl. skjørt etc...?)

 

Har dere noen ca. pris på hva selve stylings utstyret vil komme på ?

 

mvh

Frode.

Link to comment
Share on other sites

Guest lavizh

Jeg vil helst gjøre en del av jobben selv. Har planer om å kjøpe

en brukt ikke stylet Focus og legge masse svette og tårer inn i arbeidet :P

Link to comment
Share on other sites

hvis du skal gjøre allt det du sier der, så kommer det nok til å koste mer enn du har lyst til å tenke på...

Selv har jeg en focus som ble sagt over her, og den har kostet både 1 og 2 kroner..

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Guest xlummafocus

min favoritt styling til focus er lumma stylingen, den finnes det ikke mange av her i landet. men det finnes uenedlig mye til focus ettersom den er populær blitt populær i usa. prisene variere også en del. dyrt er det jo, men hvor dyrt bestemmer man jo selv.

Link to comment
Share on other sites

Guest lavizh
min favoritt styling til focus er lumma stylingen, den finnes det ikke mange av her i landet. men det finnes uenedlig mye til focus ettersom  den er populær blitt populær i usa. prisene variere også en del. dyrt er det jo, men hvor dyrt bestemmer man jo selv.

Ca. pris vil denne ligge på? Har du et bilde av denne stylingen?

Link to comment
Share on other sites

Ca. pris vil denne ligge på? Har du et bilde av denne stylingen?

lumma-tuning med priser. Sedanen er jo skarp da.

Link to comment
Share on other sites

Guest lavizh

Finnes det noen steder i _Norge_ hvor det selges gjennomsiktige lykter (ca. 2000 pr. par?) + skjørt (ca. 3000,- ?) .. Må sjekke litt rundt omkring, skal ikke kjøpe bil før til midten av neste år uansett, men greit å ha ting klart.

Link to comment
Share on other sites

Tror den bilen blir dyr om du skal kjøpe alt i norge med hellakkering (ca 25K+)

Sjekk i FASTFORD på narvesen for UKpriser, og ta i litt oppå der igjen så blirre norske priser..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...