Jump to content

styling mk2


Guest ZeroCool

Recommended Posts

Guest ZeroCool

hey..en kompis av meg har kjøpt seg samma styling som på denne bilen..

 

 

brock3.jpg

 

vi skal lage former å støpe opp en god del med sett.+ rs vinge å sjalusi..å vi har et komplett sett med rs settet oxo..det skal vi oxo lage former til..kommer tilbake med mere info på pris osv etterhvert.blir solgt bare hele sett..:P

 

 

MVH

Eivind

Link to comment
Share on other sites

Guest V6 performance

skal du støpe stylinga som denne bilen har? eller ford sitt eget RS styling sett?

 

Denne stylinga får du jo kjøpt overalt til billig penge, det som er interessant er jo ford motorsport (RS) delene vingen, hjulbuene, sideskjørta og den spoilern

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

skal støpe begge setta både det på bildet å RS stylinga..å sjalusi..å hvor får man kjøpt den stylinga som er på bildet billig da

??? er vanskeligere å få tak i den har jeg hørt med andre..

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

skal lage komplett rs sett oxo ja...med sjalusi oxo..er ikke sikker på pris enda..får diskutere det med min kompis...men kommer med mere info å priser etterhvert:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynvingen

Er den bilen på bilde i fra Bergen?

 

jeg har forresten samme styling, men skal ha rs frondtleppe på.. den der er for kjip..

Link to comment
Share on other sites

Guest ZeroCool

jeg synes den stylinga der er finere enn den rs graia..da jeg fikk bilen min så var det rs styling på..reiv av sideskjørta så bare plastikken spruta..fysj..er mye finere skjørta på den andre stylinga..:P

Link to comment
Share on other sites

Guest erik2k

send meg en post når stylinga er færdig å dere har diskutert va prisen ska vær og det ;) er rimeli interisert i dette hær...men sjalusi har jeg....men om dere ska støpe øyelokk/sånn på lyktene...så er jeg veldi veldig interisert i det ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynvingen
ja, det er en kompis av meg sin 2.8ghia..

 

Ja jeg syns det så ut som espen som sto og rulte røyk på siden der.

 

Jeg har slik styling som på bilde. Den er komplett og aldri vært brukt (den er matt svart, har ikke vært lakkert)

 

Jeg ønsker å bytte den i komplett RS styling, evt uten fronten. (den har jeg)

 

Mvh Haakon.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 years later...
  • 2 years later...

Er vel styling som eiker leverte en gang i tiden dette?

1985 Granada 2.3 L Jubileum

1983 Granada 2.8 Injection

1982 Granada 2.5 DL

1982 Granada 2.8 Injection

1981 Granada 2.0 L

1981 Granada 2.8 Ghia

1979 Granada 2.8 GL

1971 20m XL

Link to comment
Share on other sites

Er vel styling som eiker leverte en gang i tiden dette?

 

Ja, jeg så ikke tilbake i tråden før jeg svarte. Men ser nå at det ikke er RS stylinga som etterlyses.

 

Forresten, etter det jeg husker, var Eiker stylinga annerledes og i allefall etter min mening

den eneste pene stylinga til Granada. Sideskjørtene var diskrete, og hekkskjørt og front-

spoiler erstattet i sin helhet støtfangerne, sånn at fanger og spoiler ble en hel del. Designet var i

tillegg helt naturlig og pent tilpasset karosseriet, så om man hadde fortsatt med Granada etter 85 så hadde den

nok fått tilnærmet sånne fangere originalt, dog med litt mindre dype spoilere.

Produsenten av denne typen Eiker styling var for øvrig Zender.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...