Jump to content

Strømstad, Skjærtorsdag?


boleguri

Recommended Posts

Guest gatebilmannen

Bige: kult at du bor på tjøme! Ikke langt unna :) Håper ikke "raggar" biler går under rullemalt hvit sierra? Da kommer vel ikke så mange av den gjengen fra vrengen jeg kjører ned sammen med :P Bare raggar biler og sånt!

 

Boleguri: Skal du ned? Kjører ikke du en hvit IS? Har vel sett den på døgnet tror jeg..

Edited by gatebilmannen
Link to comment
Share on other sites

Harry? SEFF, det er jo det som er fett;)

 

Gatebilmannen: Jo seff er det meg, observert deg der ja.. Hmm.. Hehe.. Får blinke neste gang da vettu, så skal jeg se hva jeg får ordna som hilsen tilbake :lol:

 

Menn serris, er det få som skal herfra el? Trudde flertallet her stilte opp jeg :blink:

SiERRAgirl

Sierra 2.0 iS 1986

Link to comment
Share on other sites

Bige: kult at du bor på tjøme! Ikke langt unna :) Håper ikke "raggar" biler går under rullemalt hvit sierra? Da kommer vel ikke så mange av den gjengen fra vrengen jeg kjører ned sammen med :P Bare raggar biler og sånt!

 

Boleguri: Skal du ned? Kjører ikke du en hvit IS? Har vel sett den på døgnet tror jeg..

bor rett ved mølle damen , var i mange år ivrig Strømstad farer ..... men når en paserer 50 og sønnen er 24 for han ta over arven etter far ...

Link to comment
Share on other sites

Harry? SEFF, det er jo det som er fett;)

 

Gatebilmannen: Jo seff er det meg, observert deg der ja.. Hmm.. Hehe.. Får blinke neste gang da vettu, så skal jeg se hva jeg får ordna som hilsen tilbake :lol:

 

Menn serris, er det få som skal herfra el? Trudde flertallet her stilte opp jeg :blink:

 

Hehe.. Kjører STIIIL, er ikke harry :P

Neida.. Var der i fjor men blei lei all denna køen ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Noen fra drammen som skal nedover? Skal dit selv, kunne ha kjørt konvoi :lol:

Når er det eventuelt morroa begynner? Har plass til 2 stk vist noen vil sitte på. Spleiser da på bensin bom etc.

Link to comment
Share on other sites

Guest spartababe

De sperrer av i Strømstad BY ja, men går fint ann å kjøre "råneruta".

Jeg skal dit hvertfall :D Er jo tradisjon. Blir morsomt det :blush:

Edited by spartababe
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...