Jump to content

Brock B1 *Solgt*


k_drey

Recommended Posts

Har 2stk 9x16" og 2stk 7,5x16" Brock B1 (4x108) felger som jeg vurderer å selge eller bytte i noe 17" eller 18."

Evt. bytte må være noe som passer Sierra uten å stikke utfor, og ikke noe som ser horribelt ut!

 

000_0158.jpg

 

000_0156.jpg

Edited by k_drey

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

Pris er jeg ikke helt sikker på, men har noen som er intr i å bytte. Men kommer en akseptabel pris så vurderer jeg salg.

De stikker litt utforr, er grunnen til at jeg vurderer å bytte eller selge.

Kommer det ikke noen gode bud eller noen som er intr i å bytte i 17" eller 18" som er bra, så beholder jeg de.

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

Tror Mike har rett i det han sier. Siden det ikke er noen som har ordentlie felger som er i god stand som ønsker og bytte, så får jeg dreid av litt på bakfelgene så de passer på Sierraen. Ville hellst slippe dette på slike felger, men de er så råe at jeg tar sjangsn.

Så kommer det ikke noen med skikkelige 17" eller 18" eller et veldig bra bud, så beholder jeg de selv!

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

hva må til for at disse skal passe på sedanen da? er det kun det at dom stikker på utsida? kan jo alltids valse...er intresert men må få solgt de jeg har først

Link to comment
Share on other sites

Enten må man valse eller få dreid så man får riktig innpress.

Begynner sånn smått og haste, enten må jeg får solgt de ganske snart eller så må jeg få sjekket mulighten for å få dreid bakfelgene (noe jeg ikke har lyst til på slike felger!)

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg går for å selge felgene, ingen bytte. Ble noen endringer i planene, bilen skal bort i August pågrunn av skolegang, så da selges felgene.

 

JvhCossie, stod de på en Cossie? er det ikke forskjell på plassering av hjullagrene på Cossie?

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

Selger til første som gir 5000kr, uansett om en kommer etter med bud over.

Alt under er jeg ikke så mye interessert i, bare å sjekke nypris på kun bakfelgene.

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...