Jump to content

dekk størrelse


Guest isse

Recommended Posts

trur det kommer til å gå veldig greitt jeg, men ville kanskje vært enda greiere med 215, tenkte å prøve med 215/40-16 på mine 16x8" felger jeg, noen som veit om billige dekk i slik dim, fått pris på 550 hos min lokale pusher?

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

ja har tenkt på 215 men no har eg 205 liggende så da tenkte eg bare og hive dei på istedenfor og kjøpe nye, eg tenkte bare på om felgen blir for brei for 205.

 

skal forresten lakke felgene neste uke noen tips til farge? skal stå på en sølvfarga cosworth, er noen momo gt3 felger

Edited by isse
Link to comment
Share on other sites

ja det var det og tenkte på om at det ville bli for smale og at felgkanten ville stikke ut forbi og det er jo ikkje så fint, men 225 blir for bredt sto på 215 45 på før av og det gikk ikkje med dei felgene framme ivertfall, men 215 40 skal gå ivertfall.

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie

Kommer helt an på dekka...

 

Dama har 8.5x17 foran og hu hadde falken dekk 215/40 då så men hele felgkanten forfra, Hu bytta til yokohama og de sjulte hele kanten.

 

Har jo 215/40 på 9" felg jeg og det går fint så.. :)

Link to comment
Share on other sites

jepp skal være enig der, men gidder ikkje og kjøre med 225 på dissa felgane det går bare ikkje, gidder heller ikkje og være redd for og svinge og treffe en hump og ødelegge en skjerm eller rive opp et dekk, men har funnet ut at eg går for 205 i 1 omgang så prøver det ;) noen tips til farge på felgene da?? skal som sagt stå på en sølvfarga bil

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...