Jump to content

baklukespoiler


Guest mondeoGLX

Recommended Posts

Guest mondeoGLX

Bare lurer på om det er noen der ute som har et bilde av en original baklukespoiler til Mondeo mk1 stv.?

Link to comment
Share on other sites

Bare lurer på om det er noen der ute som har et bilde av en original baklukespoiler til Mondeo mk1 stv.?

 

Jeg mener å ha et liggende på maskinen som jeg ikke har tilgang til nå så jeg kan se om jeg finner det senere.

Men det er jo samme bakluke på alle Mondeo fra 1993 til 2000 så du kan bruke den som er til MK II også. Grunnen til at de endret litt på denne spoileren da MK II kom er at MK II har bremselys i bakruta og da ble den spoileren som var på MK I for lav. Den som var til MK I har en liten bøy nedover slik at den ville dekke over det orginale bremselyset på MK II.

Link to comment
Share on other sites

Guest mondeoGLX

 

Takker for bilde.. Okey, det er det som er original spoileren.. :rolleyes:

Jeg personlig synes den spoileren ikke passer etter utseende til resten av bilen..

Må nesten stikke rett ut og samtidig være kortere enn original spoileren.. eller noe i den duren.. :rolleyes:

Noen som har en slik, eller har sett en, og kansje vil være så snill å smette opp et bilde? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Takker for bilde.. Okey, det er det som er original spoileren.. :rolleyes:

Jeg personlig synes den spoileren ikke passer etter utseende til resten av bilen..

Må nesten stikke rett ut og samtidig være kortere enn original spoileren.. eller noe i den duren.. :rolleyes:

Noen som har en slik, eller har sett en, og kansje vil være så snill å smette opp et bilde? :unsure:

 

Da må du ha den som er til 97-> den stikker ikke så langt ut + at den er litt rettere (henger ikke så mye)

Link to comment
Share on other sites

Guest mondeoGLX
Da må du ha den som er til 97-> den stikker ikke så langt ut + at den er litt rettere (henger ikke så mye)

 

Mye mulig det ja.. Har hørt rykter om at den mk2 spoileren skal passe til mk1 også?! Skal man høre på ryktet denne gang? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest mondeoGLX

Ser rundt om på denna siden at det er endel mk2 spoilere, men er litt usikker på om de er originale..

Hadde vært kjekt om noen som kunne vist meg en original mk2 baklukespoiler?

Link to comment
Share on other sites

Ser rundt om på denna siden at det er endel mk2 spoilere, men er litt usikker på om de er originale..

Hadde vært kjekt om noen som kunne vist meg en original mk2 baklukespoiler?

 

Her har du bilder av orginale MK I og MK II spoilere.

Den vinrøde er MK I og den knallrøde er MK II.

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Legger ut 2 bilder av den som er på min 99 modell. Syns personlig, at denne er den peneste.

 

Denne er spileren er orginalvare. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest mondeoGLX

Takker for bilder.. :rolleyes: Btw, fine biler dere har.. :D

Syns også denne spoileren ser myye bedre ut enn mk1 sin spoiler, så da var baklukespoiler for mk2 bestilt.. :rolleyes:

 

Så kommer det store spørsmålet!

Hvordan monterer man spoileren? Noen som har råd og tips med monteringa?

Edited by mondeoGLX
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...