Jump to content

går det ikke å ta av frontfangeren på mondeo?


sierraturbo

Recommended Posts

går det ikke å ta av frontfangeren på mondeo mk1 uten å ødelege den? var på knoksen for å kjøpe en brukt og de sa at de sprakk om om de blir tatt av så jeg måtte kjøpe ny. er det sant eller går det?

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

har hat av mine frem/bak fangere så mange ganger at jeg kan gjøre det i blinde! ;) hehe eneste vist det er blit gjort på skikelig vis pas på at du løsner skruene i innerskjermen i fangeren, ellers er det bare 4 skruer inne i motor rommet! lit knot med de øverste, men det er nå kansje bare meg! :P

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

ja burde jo gå. er jo bare det at på nyere biler har vi ikke lov å plukke deler sjøl på bilene på knoksen så det må de som jobber der gjøre:( men skal gå tilbake der igjen i mårå å spør om de ikke kan prøve å ta en av. de sa at støtfangeren foran var dårligt konstruert på mondeo av han som gjore det slik at de bare sprakk når de skule ta de av.

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Glesaaen Racing
:lol: :lol: Hehehe... bra topic!! :lol: :lol: Går det ikke ann!? hehe... Støpt på fra fabrikk kanskje?? hehe... Åneidu, intet er umuig veit du...
Link to comment
Share on other sites

trodde jo at det gikk ann å tå av frontfangeren da men bare så merkeligt at når jeg kommer for å kjøpe så seier de det er umulig å ta av kjøpt ny til 1690 eller noe sa de. hehe :lol:

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

trodde jo at det gikk ann å tå av frontfangeren da men bare så merkeligt at når jeg kommer for å kjøpe så seier de det er umulig å ta av kjøpt ny til 1690 eller noe sa de. hehe :lol:

vist ikke de får den av da kan de ikke mekke bil i alle fal.. :blink: Enig at den er dårlig konstruert, men det ang kolisjon! :P skomplast, nei tak.. :unsure:

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Fuuullt mulig å ta av fangeren på mondeo. Så lenge du ikke bare prøver å røske den av går det fint :)

Men her på huggern får du ikke lov å gjøre noe selv... Irriterende <_<

Link to comment
Share on other sites

Fuuullt mulig å ta av fangeren på mondeo. Så lenge du ikke bare prøver å røske den av går det fint :)

Men her på huggern får du ikke lov å gjøre noe selv... Irriterende <_<

er blit sån her nede og nå! :( men vist en bare spør pent så får en lov og gå in på område og se! :) Så reiser heller 1 time oppover i landet og kan pluke frit!

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...