Jump to content

Opphengskuler


driver

Recommended Posts

Vet ikke hva nivået ditt ligger på, men dette er en jobb du trenger oksygen/acetylen gass til, er en ganske tung jobb og du trenger litt plass og kunnskap.

 

Har servicemanualen til bilen, men amerikanerne er ikke flinke til å lage tegninger av slikt.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva nivået ditt ligger på, men dette er en jobb du trenger oksygen/acetylen gass til, er en ganske tung jobb og du trenger litt plass og kunnskap.

 

Har servicemanualen til bilen, men amerikanerne er ikke flinke til å lage tegninger av slikt.

 

Kunnskap på akkurat den bilen er ikke så stor, men har jo skrudd biler av alle slag da og satt flere sammen. har bare aldri vært borti det systemet før. tror du jeg trenger å varme det opp hvis jeg legger kulene i fryseren 1 døgn da? det må vel være mulig å få det av uten noe tersj?

Mondeo 2.5 V6 95

Link to comment
Share on other sites

dette er rett å slett ikke en jobb du gjør på garasje gulvet uten skikkelig utstyr,blir ganske svett i trøya etter en sånn jobb,ikke sant wing dude? <_<

du må varme skikkelig får å få kulene både ut å inn,problemet er da att det blir veldig varmt til den nye kula,så da må det avkjøles fort igjen.

 

Jepp, er ikke en jobb jeg ønsker gjøre hver dag, bytta alle kulene på min her i vinter, fy f**n for en drittjobb.

Link to comment
Share on other sites

Man skal aldri varme forstillings deler... Det lærer man på skolen..

 

Hehe, nettopp :rolleyes:

Fra skole til praksis er veien ofte lang, og ikke alt man lærer der er det som fungere i virkeligheten eller praksis.

Vet ikke hvor mange ganger i min yrkeskarriere jeg har måttet glemme det jeg har lært på skolen, og bruke sunt vett og kreativ tankegang i stedet, uten det vil man raskt få problemer så lenge man holder på med bil til daglig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...