Jump to content

Sierra Cosworth 2wd


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Sierra Cosworth 2wd ønskes kjøpt! Må være strøken i karosseri! Gjerne trimmet viss det er ordentlig gjort!!

 

Svar her eller ring Kjell på telefon 45610005

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
farge?

 

Neivell.. Uansett!! IKKE NOE REP OBJEKT ELLER NO DRITT... Kun strøkne biler, helst original stand eller profft trimmet.. Ingen kommentarer takk. KUN Biler med original farge. Noen må da vel ha noe til salgs?

Link to comment
Share on other sites

Har missat att du frågat om bilen min. Karosseriet er meget bra, ingen rust, har aldrig varit krockad, lacken är solblekt. Papir finns för registrering i norge. Det mangler motor, front og bakfanger.

Hvis du vill ha ströken bil så kan jeg få fatt på skikkelig god bil i Italia, men riktigt goe biler er dyra, räkna med fra 80000:- og oppover lev på Svinesund, med papir.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
Har missat att du frågat om bilen min. Karosseriet er meget bra, ingen rust, har aldrig varit krockad, lacken är solblekt. Papir finns för registrering i norge. Det mangler motor, front og bakfanger.

Hvis du vill ha ströken bil så kan jeg få fatt på skikkelig god bil i Italia, men riktigt goe biler er dyra, räkna med fra 80000:- og oppover lev på Svinesund, med papir.

 

 

Crystal Blue, klarer du å finne en sånn?

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Ikke ring om bilen ikke er STRØKEN utenpå.. Motor kan gjerne vere slitt, da den skal ha 600hk motor uansett.

 

Gir og resten av drivverk bør være bra.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...