Jump to content

mr Costin

Gjest
  • Posts

    251
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Recent Profile Visitors

3099 profile views

mr Costin's Achievements

Ford

Ford (5/6)

  1. Ska sjekka girkasse koden på bilen. Vet du ikke av noen 3,45 eller 3,64 kode T til salg?
  2. Jeg har en stv -84 2,0, sitter 3,89 i den kode C, 5 trinns kassa i den. Skulle gjerna hatt tag på en kode S, 3,45:1.
  3. Orginal vingebil, stått i verksted der det varit brand, bilen skada bak og interiört, uskada fram og uskada i motorrom, pris 60000:- svenska kronor, finns i sverige og har italienska dokumenter.
  4. Nej Marelli reimhjulet, det med 4 triggerpunkter. Men Vipec virker med begge.
  5. Jeg har brukt orginal med Vipec.
  6. Da er det vel spindel du trenger. Jeg har komplette med nye hjullager montert 2000:- per sida.
  7. Nav, er det spindler det? Eller kun den delen som du skrur fast hjulet i?
  8. Jeg har noen Koni i ukjend stand og ett par goe calippere. Har nesten nye Tarox til 4x4 også.
  9. Ska du ha helt komplett med ledningsnett og hjernebox, motor med allt av udstyr, eller kun en bytte motor til bilen din? Jeg har nyoverhalt Sierra 4x4 motor, har allt av udstyr til den men kan sälja den med det på som du vill ha, om du ikke vill ha allt. Har ikke P8 Escort hjernebox, har kun L8 til Sierra.
  10. För du gjör noe så sjekka vad slags utvexling du har i bilen. Det gjör du enkelt gjennom att åpna pansret å lesa vilken bokstav det står i Axle/achse rutan på identifikasjonsplata. Skriv boksatven her så ska jeg finna ut vilken utvexling din bil har. Vi får vel gå ut ifra att den ikke er skifta, men visar speedon rett så kan vi nok vara sikkra på att det er orginal som sitter der. V6 bakaxling går som regel ikke på pinto/dohc Sierra, v6 har 7,5", pinto/doch 7", med vissa ovanliga undantag som jeg pröver å finna ut vilka dom er.
  11. De felgene var kun å få som extra udstyr, ikke engang XR3i hade dom orginalt.
  12. Hvis du kan tänka deg import så har jeg en veldigt god en her i Sverige. 2wd, kommer fra sör frankrike, ingen rust, så vitt jeg kann se så har den ikke varit i kollisjon (orginale forskjermer, ingen spor etter noen platejobb noen sted), nyoverhalt 205 motor, borra, nye stempler, overhalt toppstykke med nye styrningar, ventiler mm, kjört kansje 5000km etter overhaling, Koni understell, 3" mongoose, 270 chip, send epost på PM så får du bilder.
  13. Jeg har, vad vill du ha, kjörklart eller objekt?
  14. Jeg er så gammel att jeg hatt förerkort i snart 30 år. Jeg har en vingebil med luka, men jeg er såpass lang att når jeg sitter godt i sätet så subber hodet såvitt i taket, derför har jeg ikke kjört mer enn 300 mil på 5 år med bilen. Det irriterer meg. Tanken er å erstatte den med en uten luke, för jeg går ikke på jobben å skifta tak för det ödelegger mer enn det gjör godt. Ville bara få en uppfattning vad Ford folk syns om vingebil med/uten luka. Å för den som syns luka er nödutgång så ska jeg sitera en engelsmann jeg snakka med i sommer: Biler med 4 dörer er en 2 dörs med 2 nödutgångar...
  15. Vad syns dere, ska en Cosworth vingebil ha takluka eller inte? Jeg syns vingebil er en sporty bil og sporty biler ska ikke ha takluka, så för meg så er valget uten luka.
×
×
  • Create New...