Jump to content

Gammel dørlist til Sierra


SierraCL

Recommended Posts

Hva får du egentlig for 100 kr nå om dagen da?? Jeg hadde ikke giddet å bry meg om så lite peng. Nye lister til Sierra Cosworth (komplett sett) koster jo over 4000 kr. De skal jo tross alt leve av å selge deler, så det er jo ikke noe butikk for han å selge den til deg for f.eks 20 kr.

Hvis de ikke tjener penger på smådelene, ender det med at de må legge ned, og du må kjøpe ny på Ford. DA får du vite hva det egentlig koster.. ;)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke vitsen i å starte en diskusjon om 50 kr fra eller til :wacko: bil koster, spess gammel bil :P

Edited by Sierra IS-RS

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye har du brukt i bensinutgifter når du har sjekket ved to høggere?

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

det her er jaggu ganske patetisk..

hvis du griner på nesa ved og betale 100kr for en list så burde du skalffe deg en annen hobby.

du er kansje ikke klar over hva det er i drifts utgifter på et hoggeri pr mnd?

det koster mer enn du aner...

og spesielt når sånne som deg skal prute en 50 lapp på ei list. bil koster...det visste du sikkert før du kjøpte deg bil.

takk for meg;)

Link to comment
Share on other sites

Et litt off-topic spm. Men har høggeriene hos dere andre fast pris på deler? På huggeriet her så kommer det helt an på hvem man spør om hvor mye de skal ha for delene. Sist jeg var der så fikk jeg et komplett IS-innsug, bensinpumpe og diverse annen dritt for 100kr liksom.

x:88 Ford Sierra IS-Turbo
x:86 Ford Sierra 2.0L
98 VW Passat Sedan
87 Volvo 240 Turbo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...