Jump to content

Senkesett til standar 4x4


Bjørn_H

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Jeg har en sierra 2.0i sedan 4x4. Har planer om å senke den, men finner ikke så mange senkesett til denne, så derfor lurer jeg på om noen vet om cosworth 4x4 fjærer passer?

 

Takker for svar :)

tror det skal passe ja. jeg kjører en xr4x4 og den måtte jeg ihvertfall bruke cosworth 4x4 fjærer til

12 kuga 2.0

08 mondeo 2,0 (solgt)

07 focus 1.6 (solgt)

01 passat 1,8 T (solgt)

05 focus (solgt)

88 sierra xr4x4(solgt)

99 mondeo (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Prisen på sånt? Vil helst få den til å stuke litt i steden for at den blir sigen bak. Det er det styggaste jeg ser =)

LIgger ikke det på en 5 lapper?

Link to comment
Share on other sites

bruk bilstein sprint. drit brae dempere, litt dyre, men MYE berde enn koni. hadde koni på min sierra, byttet til bilstein sprint og bilen ble MYE stivere. ikke justerbare da, eneste negative me dem.. koni sitt stempel e MYE tynnere enn Bilstein sprint. verdt å satse på ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest sierra_xr

det er jo greit å kunne kjøre litt komfort også... visst bilen er så innihelvete stiv kan det lett bli for mye av det gode. koni koster 1100pr demper forran og 850pr demper bak til xr4... og det wer gode dempere etter min mening!!

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr
det er jo greit å kunne kjøre litt komfort også... visst bilen er så innihelvete stiv kan det lett bli for mye av det gode. koni koster 1100pr demper forran og 850pr demper bak til xr4... og det wer gode dempere etter min mening!!

dette er da uten fjører. det er bare dempere. men alikevel ikke noen galen pris etter min mening! ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg har org cosworth 4x4 fjerer foran orginalsenka 25mm ca

 

kjøpe? nesten ikke brukt

Takk for tilbudet, men jeg tror jeg skal kjøpe nytt. Hvis det hadde vært komplett, så skulle jeg kanskje vurdert det ;)

tror jeg skal ha bak også.. må bare leite i de 40 fjørene jeg har :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Drar opp igjen denne gamle tråden min :)

 

Er en ting jeg lurer på, siden cosworth er senka ca 25mm orginal, hvis jeg da kjøper et 25mm senkesett til cosworth, vil da bilen min bli 50mm lavere? En ting jeg har lurt på bare.

 

TAkker for svar :)

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...