Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selvfølgelig er det dyrere å bygge selv, men får jo aldri igjen i nærheten av selvkost.

Skulle jeg hatt meg IsT, hadde jeg nok vurdert denne. Til en litt annen pris ^_^

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

er jo også en mk2 dette så vingebil prosjekt utgår jo desverre, men den var meget pen ja, men stiv pris,

F4020kit.jpg

Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-Sport

Under bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford

 

Dette forumet mangler styring......

Posted

Jobba sammen med han som eier denna for kun kort tid siden. Må med hånda på hjerte si at det er en av de fineste sierraene jeg har sett. Virka som den gikk ganske så bra å.

Guest oldfordsneverdie
Posted

men ikke til den prisen agitt.

Posted
men ikke til den prisen agitt.

 

 

det koster¨å gjøre en ok jobb som de ser ut til denne karen har gjort :closedeyes:

syns ikke prisen var ille jeg . dette er nok under selv kost

bare husk bilen til morty kostet vel 75 lapper pluss å så ut som den var henta på huggern .

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Posted

Vet du om den er godkjennt?

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted

Ja, klart det koster mye penger å bygge en så fin IsT.

Men man får jo aldri igjen i nærheten av selvkost..

Brukte selv 90000 på RST'en min, fikk ikke igjen 40000 engang ;)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

Hvis man ser på hva en får for penga synes jeg det er en grei pris.

Bilen er grisestrøken , alt er oppgradert/ forsterket , meget tøft utseende , solid "ny" motor som holder følge med steg 1 trimmede cosworther og gode kjøreegenskaper på kjøpet.

 

Synes dette er mye for penga jeg , i forhold til en grisebanke lappskauscosworth som ikke inneholder en eneste komponent som ikke er utslitt.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Posted

Kan det stemme at eieren ble kalt smurfen for 15 år siden ca ??

Posted

syns ikke det var noe særlig upris på bilen.

betydelig mer strøken i lakken enn min og jeg fikk bud på 52000,- for min...

Posted

Poenget er vel at her får du en bil som er seriøst bygd og med alle de rette delene for under det det koster å bygge en selv , og eneste slitet du må gjøre her er å reise å kjøpe den?

 

Bygge en selv =

Behov for mange års erfaring innen bilfag og karosseriarbeide ( Han har gått biloppretterlinja og er faglært mekanikker) , du må finne alle de rette delene , og få fraktet dem hjem , ha kunnskap / tolmod nok til å bygge en motor som faktisk virker som den skal , ha plass og enorme mender med FRITID , og sist men ikke minst : ha en frue som har forståelse for tids og pengebruken.

 

Hva får du for denne prisen ellers? Halvrusten Mondeo 1,8 som nærmer seg 2 runder , Toyota Carina? ????

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Posted
Det kan ratt stemme. Liten kar. Kalte han faktisk smurfen da vi jobba sammen. :rolleyes:

 

Ford på vinger ?

 

Trur jeg gikk i klassen hans på mekken for et par hundre år siden ??

Posted

synes ikke prisen var så gale jeg.. med rustgaranti og greier?.. 2år? :blush:

har sett mange jalla is turboer til 35000+ .. denne ser skikkelig bygget ut..

Han har sikkert lagt ut endel penger, og ikke minst TID.

88 Escort RSTurbo

Posted

Hva en bil er verdt, og hva du faktisk kan forvente og få når du selger den. Er to veldig forskjellige ting.

Og legge så mye tid og penger ned i en bil som ikke er gokjent osv. da er det nokk best og beholde den selv.

Hadde den vært gokjent hadde det nokk vært enklere og selge den.

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...