Jump to content

Div Deler selges !


Guest rsdan

Recommended Posts

ohc topp, komplett men mangler none pinnebilter til eksos. kam er ok. 500kr

 

S2- dyser 5 stk, 1500kr

 

Samco slange 3" 90 graders bend (ny) Bud

 

2 stk tåkelys (som i cosw fangern) 75kr

 

1 stk coswort 2wd intercooler. ikke så pen, hengt nær bakken. 500kr stk ell bud

 

send meg PM Eller svar her....

Edited by rsdan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ca pris har du tengt deg for den a!?

 

Bud over 35000 godtas!

 

Bilen skal inn for Eu godkjenning i feb. så skilter leveres før 31 des o7 !

 

Litt om bilen...

Ble bygget "ferdig" for 1 år siden og motor gått siden d.

Karroseriet er det mye rust på men lettere å kjøpe hel bil en en haug deler...

cosworth front fanger, cosworth vinge, 1 år gammle senke fjærer. 2 gule koni (brukte, ikke mont)

Tsw vulcano black 17" felger og bra 205/40 dekk

Recaro stoler fremme (cosworth look alike) med sierra bunn.

 

Motor:

is blokk og veiev, cossie stempler, råder, underspyling og vannavkjølt turbo med retur i bånnpanne. Ny orginal is kam med løftere og armer. cosworth toppakning, cosowth el vifte, 45*30*7,2 intercooler med 3" utang og silikon slanger hele veien (og div rustfrie rør)

Tillgessdyser som er trykkstyrt, 1 dyse per syl mont i siden på innsuget. ksr bensinstrykkreg (justerbar)

fungerer bra på 1-1,4 bar trykk.

5 pads sinter lamel

 

ellers har jeg en del deler som extra diff, girkasser (1 kasse er helt tight!), vinterhjul RS felg med greie pigg dekk 14"

 

alt står nå på bil men skal inn til EU kontroll i februar.... denne bilen går ikke gjennom, helelr ikke med orginal motor pga karroseriet har 2 -3 hull.

 

kommer mer, og har en drøss med bilder på alt som er gjort!

 

befinner seg ved lillestrøm og bilen er i dag i full bruk.

 

Pris? kommer nærmere med dette over helga, skal også skrive opp mer.........

 

eller ring for info.

 

Daniel tlf 97132242

Link to comment
Share on other sites

høres ut som ett br prosjekt, synd prisen var så høy..

syns ikke det er høy pris... :closedeyes: råder med nye pinne foringer. (kvittering) bilder av hele oppbygging, cossie 4*4 stempler. olje kjøler ved filter, ny intercooler i sommer med slanger, felger nye i fjor med dekk, kvittering. på felger. Følger med 4stk s2 dyser. extra girkasse, denne er tight skal være overhalt. extra diff og mellom aksel. vinterhjul med nye dekk i fjor. orginal cosworth frontfanger, extra tåkelykt, ny cluch for 3 uker siden til 2000kr... ånde tank i chrome, 10bars 220-240 lit/min bensin pumpe (ikke mont). ny termostat, cosworth toppakning, ny orginal ford kam med løftere og alt med hjemme porta topp. cossie t3 turbo. koni dempere (ikke mont) nytt senke sett i fjord (med kvittering) momo ratt, recaro stoler, sparco matter, pluss pluss. kjøper får med alt av deler jeg har liggende.

 

hvis ikke blir motor tatt ut i utgangen av desember også beholder jeg motor selv.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

prisen kan være høy pga den ikke går imellom eu kontroll.

men for og beskytte selger her så koster det og bygge bilen,det tar tid og det koster enda litt mer penger.

de som eventuelt syns prisen her er altfor høy burde prøve og bygge opp en lik bil og da ser de at de passerer den summen.

jeg personlig mener at prisen er rett

Link to comment
Share on other sites

prisen kan være høy pga den ikke går imellom eu kontroll.

men for og beskytte selger her så koster det og bygge bilen,det tar tid og det koster enda litt mer penger.

de som eventuelt syns prisen her er altfor høy burde prøve og bygge opp en lik bil og da ser de at de passerer den summen.

jeg personlig mener at prisen er rett

 

Satte denne prisen etter å ha gått over alt jeg har kjøpt og deler og div. jeg har ingen tvang med å selge den heller... har bare så veldig lite tid fortiden da jobb og privat liv tar mye tid...

Link to comment
Share on other sites

Vis den selges i deler.. SÅ har jeg en liten handliste klar ^_^

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Vis den selges i deler.. SÅ har jeg en liten handliste klar ^_^

hehe, ja får se da. hadde vært best for meg å selge alt på en gang... snart leilighet osv

Link to comment
Share on other sites

ja du får si ifra viss du selger den i deler. du hadde en del som jeg kunne ha tenkt meg

blir den solgt i deler blir ikke motor solgt.... men men kommer mulig en neste helg å titter så få se da.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Skal EU-Godkjennes i februar. Selges mest som delebil da karroseriet har mye rust og er ikke noe å ta vare på.

 

Motor: 205 blokk, cosworth stempler og råder, cosworth underspyling, ny kam med løftere og alt. Vannavkjølt turbo med retur i bunnpanne. 5 pads sinter cluch med dårlig trykk plate (slipper på 3gir og oppover) 45*35*7,2 intercooler med silikon slanger og rustfrie rør. liten dumpventil. Reguler bar bensintrykkreg.

Orginalt tenningssystem.

Bensin: Tilleggsdyser montert i innsug styrt via trykk bryter. 1 dyse per syl. Går fint på 1 bar. (har større bensin pumpe (10bars) og S2 dyser liggende for oppgradering).

2,5" eksos hele veien med en stor lyddemper og 4,5" endepotte som går ut bak bakhjulet.

 

17" Alufelger med 205/40 dekk,2 nye dekk forran. lesjøfors fjærer 40mm. brukte gule koni forran (ikke mont). Ford-RS 14" vinter hjul med nye dekk i fjor (alle pigger intakt!) Cosworth 500 fanger (hard plast) og vinge. 500 Grill som jeg har tatt bort ford merket og sparklet igjen.

 

Inni: Recaro stoff vippe stoler, div målere og bryter til el-motor vifte (slurrevifta borte). Momo ratt.

 

Bilen er i dag i full bruk men skal inn til EU-kontroll i feb og ingen ting er gokjent i vogn-kort. Morsom lekebil som jeg har bygget opp selv og brukt i over 1 år.

 

Har div extra deler også som følger med som en tight girkasse, ekstra diff med mellom aksel, Oljefiltere, div dekaler, ekstra slanger. 1 stk komplett topp, 1 stk T-3 Turbo (ikke vannavkjølt). extra is-t manifold. 5 stk S2-Dyser. 10 bars bensin pumpe +++

 

Ring eller send meld for mer info!

 

97132242

 

Pris 34.000kr (kan diskuteres)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fant ut det jeg og, vanlig coworth fanger....

 

Tror du ikke jeg får det? neivell, men jeg skal ha 26000 for har brukt altfor mye penger på den...

 

er det så mye rust at den ikke blir eu ok pga det?

 

er en del rust ja... men ingen ting er godkjent så kan ikke bli eu-godkjent da. perfekt dele bil for en som har en eu godkjent sierra, er bare å sette alt rett inn.

 

er litt kjedelig å kjøpe en bil med mye rust :( hadde der vært lite rust hadde jeg vært inntresert i nytt prosjekt :)

 

Rust bak ved bagasjerom, drenering til takluke. og litt i kanaler

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skal få tatt bilder av det meste men selger nå alt i deler ettervært som jeg får demontert ettervært.

 

Motor selges hel, men kan diskuteres.

 

fleste delene skal være nevnt.....

 

Bare å sende meld eller skrive her. skal prøve å sjekke så ofte jeg kan.

 

DELER SENDES IKKE I POST. Men jeg kan kjøre en del mil evnt hvis dette er tilfelle. (helmotor og div)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...