Jump to content

Escos Priser


Helge

Recommended Posts

I følge en test/omtale i bladet 'Bil' fra 1990 av Sierra Cosworth 4x4 kostet dem 499.000.

 

 

Jeg fikk en pris fra ford på at en sierra cosworth i 1993 kosta 512.000

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Syns egentlig ikke bilen nødvendigvis den skal være mindre værdt pga farge bytte..sånn som min var mallard green .. æsj for en kjedelig og ikke minst vanlig esc cos farge...

Men klart ,er her som noen skriver en betaler for det en får (som regel).

Det er kjøpers marked. ikke alle vil gi 300 for en dønn orginal som har veldig lav km. da mange har av inntresse og kjøpe noe med trim på, til da ca220,som da mange mener her er ihjel skrudd!.

 

Det er stor forkjell på bilene. og ikke minst eierene. ! ! !

Så skal en handle en sånn bil. er det viktig syns jeg og se på et fler tall til biler da får en et inntrykk på hva en får for peng..

Edited by mr.cossie

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

 

Link to comment
Share on other sites

600 000NOK92 i 1992 tilsvarer vel ca 870 000NOK07 (infl. 2.5%), mao. HEFTIG bil. Betalingsvilligheten blant folk har vel økt kraftig siden 2000 og dermed har vel prisen også holdt seg bra. Det er jo ikke akkurat en hverdagsbil vi eier, er jo mer et luksusbehov blant oss bil entusiaster.

 

 

ta å les innlegget til cossimann du lille venn!!!

en halv million for 14 år siden, sier seg selv ikke tilsvarer det samme idagg!!!jis

 

 

det stemmer at en halv million ikke er det samme som for 14 år siden, men det er langt i fra en million nå i dag også. kanskje du skal lese innleggene litt bedre?

 

når 600k i 1992 er ca 870k i 2007 så kan umulig 500k i 1992 være ca en mill i 2007.

 

og hva med å droppe alle utropstegnene? vi skjønner greia hvis du bare bruker ETT!

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...