Jump to content

Feil bil men...


Helge

Recommended Posts

Cosworth motoren er da heller ikke så spesielt rå egentlig... det er bare gjort en hel masse utvikling på den i forhold til endel andre...

det finnes bedre motorer...

 

Når det gjelder karosseriet..se bare på den sierraen som krasjet med trucken.. skulle tro den var laget av aluminiumsfolie...

Hvis denne Subaruen har landet på taket vil jeg si at den har klart seg meget bra...

Edited by cbp

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Ser eieren klager over att det var vinterdekk som gjorde att han sklei. Hoho. I såfall, da har han jo ikke noe mellom øran da som kjører slik og tror han får stoppet like lett som med sommer dekk!

 

En annen ting er att farten påstås å være 140. Greit, også legger vi på de 20 til 30 som vi alltid trekker fra på skjønn i slike hastigheter så har vi nok sannheten!

Link to comment
Share on other sites

Virker som topicstarter mente at cosworthen ikke hadde taklet dette. Sarkasme heter det vist..

 

Og ja, Sierrakarosseriet oppfører seg mye likt med aluminiumsfolie i forhold til nye biler.

 

Cosworth i hendene på uerfaren / dristig sjåfør = livsfarlig.

( Har mistet en kammerat i ulykke med Cosworth ) :-(

Rip. Morten.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Vel.. Det er vel alt mellom seteryggen og rattet som er skylda i de fleste ulykker.. Men klart, det er jo bare en av partende som er skylda i det og det går utover den andre like herlig. Enkelte burde ikke ha fått lappen i posten i det hele tatt!

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...