RS 1000 Posted March 7, 2008 Posted March 7, 2008 Vet om en som kjørte 2,7 bar på t-35 turbo mener jeg det var. Holdt en god stund, helt til toppen vridde seg.. hehe.. Stemmer det. 2,6-2,7 BAR i innsugsmanifolden og original intercooler. Hverdagslig bruksbil til og fra jobb. Var det ikke slik at han først knakk turbinakslingen og deretter når han skiftet ut den originale topp pakning så gjorde han tabben med å sette i ARP studs da? Pga utallige lekkasjer med påfølgene ettertrekninger så slet man gjengene i blokken? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
grcossie Posted March 7, 2008 Posted March 7, 2008 Den motoren, var jo full av sprekker over allt, såg mildt sagt ikke pen ut
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now