Guest fwd Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Noen som har erfaring med Bilstein B6 sport. Cosworth.
D.Toft Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 kun erfaring med sprint, og meget fornøyd.. hadde sport bak på gamle is`en min, myke...
grcossie Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 Jeg hadde wolf dempere, som er laget av bilstein, på min Sierra. Meget fornøyd med de
dohcboy Posted March 5, 2008 Posted March 5, 2008 noen mulighet å få tak i det pr dags dato ???? Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
RS|Stian Posted March 5, 2008 Posted March 5, 2008 Hadde B6 Sport i kombinasjon med Eibach-fjærer på gamle 2wd'en min og syns det fungerte ganske så bra egentlig. Behagelig kjørekomfort men kanskje ikke det aller stiveste og beste til mer aktiv kjøring som autoslalom osv., men det er jo selvsagt andre ting som virker inn også (foringer, stabstag, fjærtårnstag m.m). Ga vel dengang rundt 8 lapper for dempere og fjærer, men for den prisen i dag ville jeg ikke nølt med å heller valgt coilovers - det skal på neste Cosworthen FordClubNorway.no
Recommended Posts