Jump to content

4x4 carbon fiber panser


bige

Recommended Posts

Guest JvhCossie
:wub: Hvor mye veier et vanlig panser da?? og hva med framskjermer, dørblader, og bagasjelokk??? evt takluke??? Burde blitt noen kilo det da... :) og -kg=+acc tid... B) :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

:wub: Hvor mye veier et vanlig panser da?? og hva med framskjermer, dørblader, og bagasjelokk??? evt takluke??? Burde blitt noen kilo det da... :) og -kg=+acc tid... B) :rolleyes:

hei

Det var vell bare for og vise hva du kan få .............

Egentlig burde vi ikke kjøpe en 92 modell bil , tenk på alt du får i dag 950 air bager . anti skli . anti anti , og for og ikke glemme "ante" fra same land .

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie

Airbager og anti ditt og datt er for folk som ikke kan kjøre bil... er jo flere drepte i trafikken etter at alt det der kom på markedet... folk tror det er mye tryggere så de kjører litt mer på grensen... Jeg for min del har tatt bort både ABS (anti-brake-system) og servo'n.... og bilen er mye meg kontrollert å kjøre!!! ved litt heftig kjøring på vinterføre er det absolutt å anbefale å fjerne servo'n!!!! :rolleyes: :rolleyes:

 

Uansett er det stili med carbondetaljer... B) B)

Link to comment
Share on other sites

Har ein 93 ka koste ett sånn panser bige? :o

ca 650£ + frakt . Tror han måtte ha 8 stk som betalte dep før han kunne gi bestilling . mener han skrev han hadde 2 til nå . skriv på e-post som står i avertisemanget .

Noen som legger merke til rs500 splittern han har på bilen ??? han leverer det også ....

RS500 FIBRE GLASS SPLITTERS AVAILABLE

FROM 120 UK POUND CALL DIRECT

07973 833 285..NEXT DAY DELIVERY

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...