Jump to content

Recommended Posts

Guest JvhCossie
Posted

2.0 DOHC har kortere styring enn Std Sierra.... Samme som Cossie B) :rolleyes:

Posted

Jeg har svarene :D

 

Standard manual rack is 4.15 turns lock to lock

4x4 power rack is 2.84 turns lock to lock

RWD power rack is 2.56/2.71 turns lock to lock

 

Burton selger 2.8 turns lock to lock..

Rackene på mk1 og mk2 går om hverandre.

 

 

 

http://www.raldes.co.uk/

SIERRA(all manual) 2.4 RATIO RACK & PINION KITS

[RD835] £56.50

(pass på at du kjøper til LHD)

Raldes er billigst...

Posted

takker mfafa.. vanskelig å bygge om?? hadde tenkt meg et som er ferdig, ned med den gamle med servo og opp med den nye med kortstyring

Posted

Er det servo på bilen din? Da ville jeg droppet det! Tjener veldig lite på å bygge om fra 2.71 eller 2.56 til 2.4 turns lock to lock. Det betyr at du innhenter maks 55'grader fra lås til lås...dessuten mister du servoen. Det er mye å ofre spør du meg! Hvis det hadde dreid seg om en bil uten servo hadde jeg skjønt det.. da ville du spart 315'grader, 1 3/4 omdreining. Jeg ville heller satt på f.eks. IS-ratt hvis du ikke har det.

Posted
Er det servo på bilen din? Da ville jeg droppet det! Tjener veldig lite på å bygge om fra 2.71 eller 2.56 til 2.4 turns lock to lock. Det betyr at du innhenter maks 55'grader fra lås til lås...dessuten mister du servoen. Det er mye å ofre spør du meg! Hvis det hadde dreid seg om en bil uten servo hadde jeg skjønt det.. da ville du spart 315'grader, 1 3/4 omdreining. Jeg ville heller satt på f.eks. IS-ratt hvis du ikke har det.

servo er bæsj. fjerna servoen på min.

 

såg at et var JvhCossie hadde fjerna den også.

Guest JvhCossie
Posted
Er det servo på bilen din? Da ville jeg droppet det! Tjener veldig lite på å bygge om fra 2.71 eller 2.56 til 2.4 turns lock to lock. Det betyr at du innhenter maks 55'grader fra lås til lås...dessuten mister du servoen. Det er mye å ofre spør du meg! Hvis det hadde dreid seg om en bil uten servo hadde jeg skjønt det.. da ville du spart 315'grader, 1 3/4 omdreining. Jeg ville heller satt på f.eks. IS-ratt hvis du ikke har det.

servo er bæsj. fjerna servoen på min.

 

såg at et var JvhCossie hadde fjerna den også.

Helt riktig!!!! Sinnsyk styrerespons og feeling uten!!!! mye kjappere selvoppretting!!! B) B) :rolleyes:

Posted

bygget vekk servo på den gamle, men beholdt servotannatang, drit gøyt å kjøre me, reagerer lett som ****.. men ødela håndleddet mit, men men..

Guest JvhCossie
Posted
Er det servo på vingebil eller er det bare på sedan cosworth det er det?

Servosøppelet er det på alle cosworth og stort sett på alle etter 87....

Guest thorbis
Posted

de som kom med servo etter 87 passer de tell min 86 cupe????

Guest Lethyss
Posted

Hmm, blir det ****** mye tyngre å vri på rattet hvis man korter ned ant. omdreininger på rattet med et slik sett? Eller? :rolleyes:

Guest Lethyss
Posted

Hmm, okay. Får trent armene litt da :P

Posted

:ph34r: Prøv dette dere med såkalt servo som suger!!!!

Plukk av rørene inn på tannstangen og bor de opp max det går så får du deg en morsom opplevelse kan du si og nesten gratis

 

``høy fløde servo``

 

Pål Madsen

 

har foresten en servo pumpe til 2 wd

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...