D.Toft Posted December 3, 2004 Posted December 3, 2004 Noen som vet kor man får fatt i kortstyring til sierra??? i norge... ferdi sett... noen som har dette på sin bil???
bige Posted December 3, 2004 Posted December 3, 2004 Mener du att du skal vri mindre på rattet fra høyre til venstre ?Det følger med en katalog i fast ford ... Eller burton ......Men det er ikke fjøsnisse landetOrginal cosw er "kort"http://www.gedsted-autoophug.dk/default-2.htm
D.Toft Posted December 3, 2004 Author Posted December 3, 2004 vri det mindre ja.. har sett i burton katalogen, fant liksom ikke ut så mye der, står så rotete oppført. takker for svar
Guest JvhCossie Posted December 3, 2004 Posted December 3, 2004 2.0 DOHC har kortere styring enn Std Sierra.... Samme som Cossie
Guest mfafa Posted December 3, 2004 Posted December 3, 2004 Jeg har svarene Standard manual rack is 4.15 turns lock to lock4x4 power rack is 2.84 turns lock to lockRWD power rack is 2.56/2.71 turns lock to lock Burton selger 2.8 turns lock to lock..Rackene på mk1 og mk2 går om hverandre. http://www.raldes.co.uk/SIERRA(all manual) 2.4 RATIO RACK & PINION KITS[RD835] £56.50 (pass på at du kjøper til LHD)Raldes er billigst...
D.Toft Posted December 4, 2004 Author Posted December 4, 2004 takker mfafa.. vanskelig å bygge om?? hadde tenkt meg et som er ferdig, ned med den gamle med servo og opp med den nye med kortstyring
Guest mfafa Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Er det servo på bilen din? Da ville jeg droppet det! Tjener veldig lite på å bygge om fra 2.71 eller 2.56 til 2.4 turns lock to lock. Det betyr at du innhenter maks 55'grader fra lås til lås...dessuten mister du servoen. Det er mye å ofre spør du meg! Hvis det hadde dreid seg om en bil uten servo hadde jeg skjønt det.. da ville du spart 315'grader, 1 3/4 omdreining. Jeg ville heller satt på f.eks. IS-ratt hvis du ikke har det.
GulenPower Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Er det servo på bilen din? Da ville jeg droppet det! Tjener veldig lite på å bygge om fra 2.71 eller 2.56 til 2.4 turns lock to lock. Det betyr at du innhenter maks 55'grader fra lås til lås...dessuten mister du servoen. Det er mye å ofre spør du meg! Hvis det hadde dreid seg om en bil uten servo hadde jeg skjønt det.. da ville du spart 315'grader, 1 3/4 omdreining. Jeg ville heller satt på f.eks. IS-ratt hvis du ikke har det. servo er bæsj. fjerna servoen på min. såg at et var JvhCossie hadde fjerna den også.
Guest JvhCossie Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Er det servo på bilen din? Da ville jeg droppet det! Tjener veldig lite på å bygge om fra 2.71 eller 2.56 til 2.4 turns lock to lock. Det betyr at du innhenter maks 55'grader fra lås til lås...dessuten mister du servoen. Det er mye å ofre spør du meg! Hvis det hadde dreid seg om en bil uten servo hadde jeg skjønt det.. da ville du spart 315'grader, 1 3/4 omdreining. Jeg ville heller satt på f.eks. IS-ratt hvis du ikke har det.servo er bæsj. fjerna servoen på min. såg at et var JvhCossie hadde fjerna den også. Helt riktig!!!! Sinnsyk styrerespons og feeling uten!!!! mye kjappere selvoppretting!!!
D.Toft Posted December 6, 2004 Author Posted December 6, 2004 bygget vekk servo på den gamle, men beholdt servotannatang, drit gøyt å kjøre me, reagerer lett som ****.. men ødela håndleddet mit, men men..
morty999 Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 har dere kansje en servopumpe til 2wd cosworth liggenes til meg da?
Slideways Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 Er det servo på vingebil eller er det bare på sedan cosworth det er det?
Guest JvhCossie Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 Er det servo på vingebil eller er det bare på sedan cosworth det er det? Servosøppelet er det på alle cosworth og stort sett på alle etter 87....
Guest thorbis Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 de som kom med servo etter 87 passer de tell min 86 cupe????
morty999 Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 noen som har servopumpe til 2wd cosworth å selge da kansje????
Guest Lethyss Posted December 11, 2004 Posted December 11, 2004 Hmm, blir det ****** mye tyngre å vri på rattet hvis man korter ned ant. omdreininger på rattet med et slik sett? Eller?
D.Toft Posted December 11, 2004 Author Posted December 11, 2004 sikkert ikke tyngre enn å kjøre uten servo med servotannstang
Guest madsen Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Prøv dette dere med såkalt servo som suger!!!! Plukk av rørene inn på tannstangen og bor de opp max det går så får du deg en morsom opplevelse kan du si og nesten gratis ``høy fløde servo`` Pål Madsen har foresten en servo pumpe til 2 wd
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now