Jump to content

Et par bilder av bilen min:)


Guest B4Y

Recommended Posts

Guest B4Y

Hjelp meg å style bilen!

 

Her er noen bilder av bilen min:) Kom med kommentarer til hva jeg kan/burde gjøre med bilen ;) Ekstralysene og hengerfestet er på vei av, og hvite sideblinkere er på tur, senking bestilt.. Men andre ting jeg kan gjøre?

 

Takk på forhånd :D

 

DSCF0347.jpg

 

 

 

 

 

DSCF0287.jpg

 

 

 

 

 

DSCF0285.jpg

Link to comment
Share on other sites

ikke ta av hengerfeste da.. skal jo vær en bruksbil detta ikke sant,å hvorfor ta av noe som gjør at du ser bedre,evnt så setter du på noen som er litt mindre,eks Rally 1000,dem passer ganske så bra på mondeo'n, få di org tåkelysan inn i fangern,lakkerte dørhåndtak,å kanskje di eibach fjøran du får tell mondeo fra ford, å jah ingen tvil,kvite blinkers ;)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y
ikke ta av hengerfeste da.. skal jo vær en bruksbil detta ikke sant,å hvorfor ta av noe som gjør at du ser bedre,evnt så setter du på noen som er litt mindre,eks Rally 1000,dem passer ganske så bra på mondeo'n, få di org tåkelysan inn i fangern,lakkerte dørhåndtak,å kanskje di eibach fjøran du får tell mondeo fra ford, å jah ingen tvil,kvite blinkers ;)

 

Hengerfestet går av pga at jeg ALDRI bruker det :P Bruker aldri henger, da tre kompisser av meg kjører varebil.. ;) Å ekstralysene går av i og med at vi her i nord har veldig lyse netter fra mai (bortsett fra et par timer midt på natta) til langt utpå høsten:P

 

Det med lakkerte dørhåndtak kan jo bli bra;)

 

takk for raskt svar :D

Edited by B4Y
Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y

Tåkelys skal jeg ha ;) Di originale er rådyre.. Hørte med fordforhandleren i Bodø, og det var snakk om bra mange tusen.. Men, man vet jo da at dem passer garantert inn ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y
kjøp st220 styling :)

 

Ja, det er jo som sagt det som faller best i smak hos meg også, men pengboka er ikke helt enig, og det er vel heller ikke min økonomiske rådgiver (dama mi ja :P ), så det blir nok ikke med det første. :(

 

Kan tenke meg at toning av ruter, lakkering av dørhåndtak, fjerning av dørlister og lignende hadde vært passende for bilen min.. Enig?

Edited by B4Y
Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y
tja bor selv i bodø å her er d OFTE behov for ekstralys når man passerer august, og eller slik som d var i natt, grått å regnfullt,da var d jaggu godt med litt ekstra lys

 

Men det jeg sier er at i sommermånedene har ikke JEG behov for ekstralys. Det er lyst HELE natta i to måneder, og to måneder uten ekstralys er verdt den lille halvtimen det tar og fjerne dem, med tanke på hvor mye penere den blir uten dem. Lysforholdene i sommermånedene er ikke avhengig av esktralyset etter mitt behov, da jeg uansett ikke kjører mye på natta :P Og om det er regn å gråvær kjører jeg heller ikke så masse:P

 

MEN ikke misforstå meg 'dohcboy', jeg skjønner poenget ditt veldig godt, og takker for raskt svar :D

Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y
hehe ;) skal du få tona rutan dine anbefaler jeg tintorama i bodø,dem er dyktige,tar seg godt betalt dog men resultatet blir meget bra

 

Takker så mye:D Får jo så kjappe svar på alt her inne jo :D Det er jo bare helt knall ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y
Bytt til chrome grill

 

Tror ikke det passer slik resten av bilen ser ut nå:P Med tanke på alt av svarte detaljer på bilen ;)

Link to comment
Share on other sites

Hjelp meg å style bilen!

 

Her er noen bilder av bilen min:) Kom med kommentarer til hva jeg kan/burde gjøre med bilen ;) Ekstralysene og hengerfestet er på vei av, og hvite sideblinkere er på tur, senking bestilt.. Men andre ting jeg kan gjøre?

 

Takk på forhånd :D

 

DSCF0347.jpg

 

 

 

 

 

DSCF0287.jpg

 

 

 

 

 

DSCF0285.jpg

Hadde jeg sett deg på¨veien så hadde jeg blitt livred!! sivil skremmsel

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg sett deg på¨veien så hadde jeg blitt livred!! sivil skremmsel

 

Enig!! Den looken der funke bedre en fotoboxer på meg,fali greier :D

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y
Enig!! Den looken der funke bedre en fotoboxer på meg,fali greier :D

 

Heheheh:P Ja, når dere nevner det så må jeg jo si at jeg har stoppa tre biler (ved bare å blinke med ekstralysa og blinklysa), og to ganger var det samme bilen.. Dere kan tro at den kompissen min ble rasende andre gangen :D

 

Lakk krom delen inni lyktene, svart. Da ser bilen mye nyere ut med en gang. Framgangsmåten ligger her på forumet

 

Ja, jeg har tenkt på det.. Sitter så og si å klør etter å bestille angeleyesringer og mattlakk :P Men er det ikke lett at man gjør noe feil, og at det derfor blir fukt/dugg i lykta?

Link to comment
Share on other sites

tror d skal gå greit å demontere lykta. d går ihvertfall 5 sek på å ta lykta av bilen ;) løsne klipsa til grillen,to vriknotter, å dra ut grillen, å to spaker du napper opp på lykta å vips er den løs ;)

 

BTW var med d minnesmerket for litt siden,tok en tur til reipå og ørnes :)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Guest B4Y
tror d skal gå greit å demontere lykta. d går ihvertfall 5 sek på å ta lykta av bilen ;) løsne klipsa til grillen,to vriknotter, å dra ut grillen, å to spaker du napper opp på lykta å vips er den løs ;)

 

BTW var med d minnesmerket for litt siden,tok en tur til reipå og ørnes :)

 

Ja, jeg vet hvordan man tar av lykta og slikt. Men jeg tenker på når man skal montere lykta.. er det vanskelig å få den HELT tett? det suger med dugg!..

 

Det minnesmerket er veldig fint :D

Link to comment
Share on other sites

blir tett ved bruk av litt varme :D

 

hold dette rent , å IKKE ta inni glasset

 

05042008775.jpg

 

05042008776.jpg

 

05042008777.jpg

 

05042008783.jpg

 

05042008774.jpg

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...