Jump to content

FMCN SS1 1.juni på Gardermoen


and

Recommended Posts

FMCN har leid gardermoen søndag 1.juni for SS1kjøring.

Tidsprogram for dagen: Vi begynner kjøring kl11.00

 

Pris for kjøring på banen er 150,- pr bil for klubbmedlemmer.

Pris for Kjøring på banen er 250,- pr bil for ikke-medlemmer/gjester.

 

De som er klubbmedlemmer, og skal betale medlemspris må ha med seg medlemskortet på treffet, hvis dette ikke er mottatt, må det fremlegges en kvittering på betalt medlemskontigent for 2008.

 

VIKTIG MELDING OM BETALING:

Betaling skjer i bommen, og vær så snill å sørge for å ankomme med jevne pengebeløp.

 

Med jevne pengebeløp menes feks 1stk 100lapp, og 1stk 50lapp om du er klubbmedlem. Om du ikke er klubbmedlem feks 1stk 200lapp, OG en 50lapp som til sammen sammen blir akkurat 250kr.

Det er begrenset med veksel vi har tilgjengelig ute på plassen.

 

Det er satt en maksgrense på 20stykk deltagere til autoslalomen. Dette for at det skal bli nok kjøretid på alle.

 

-2runder kjøres pr omgang.

 

VIKTIG INFORMASJON OM BRUK AV BIL INNE PÅ GARDERMOENFELTET:

-Det er IKKE lov til noe herjekjøring eller ødelegge asfalten på "stripa" med feks stillestående burning.

-Det er heller IKKE akseptert å utøve "rallycrosskjøring" på grusveien innenfor porten.

Er du ikke deltager på autoslalomkjøringen så er det kun "gangfart"hastighet som gjelder innenfor porten.

 

-FMCN står ikke ansvarlig for skader påført bil eller personer.

All kjøring skjer på eget ansvar.

 

Husdyr kan med fordel bli igjen hjemme. Pga sikkerheten og støy.

 

VIKTIG VEI informasjon:

-Kommer du nordfra på E6 ER det avkjøringen til Gardermoen Lufthavn.

 

-Om du kommer fra Oslo på E6 tar du av ETTER avkjøringen til Gardermoen Lufthavn ellers blir det en laang omkjøring. OBS: Kjør ikke av til Gardermoenflyplass, men avkjøringen etterpå.

 

Skal du kjøre autoslalom sørg for at dekkene dine er i god stand.

-Piggfritt er altfor skummelt å kjøre med. (Piggfritt er testet, og erfart utilstrekkelig.)

-Mønsterdybde er et gode om det blir regn eller vanndammer i banetrasen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Må være med på dette. Så nå at det var søndag :D

Ja håper flest mulig har anledning til å ta seg en tur denne dagen.

Har nå ryddet opp i de klistredetrådene så det blir lettere å få oversikten.

Link to comment
Share on other sites

Mmmm haff! Velger å konkurrere mot meg selv , jeg altså :D

 

Ja, det er det beste.

 

 

 

 

Men kom igjen folkens, du vet ikke hvor gøy dette er før du har prøvd, å alle kan ja det like gøy, uansett bil. (tror faktisk jeg hadde hatt mer gøy utpå der med Oldsmobilen min,hehe)

 

Det vil eks. bli premierekjøring med manuell kassa mi.

Link to comment
Share on other sites

Hvis grænnisen skal, så må jaggu jeg ta meg turen også. Om det blir med DOHC'n eller Cosworthen får vi se på. Må få byttet diffen min, men sliter med å få tilgang på verksted:(

Edited by Luthor

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Guest olaug

Mulig jeg skal ta turen altså. Vis jeg får bremsene til og funke:D må sitte og pumpe hele tiden for at jeg skal ha noe kraft. tror det er foringen ved bremse forstereren som har gått.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja greit med litt realistiske mål.

 

Men ikke glem å sende PM til AND dere som er interessert, slik at vi har litt peil på hvem som kommer.

 

Husk det er meldt 25 grader til helgen.

 

Skal vi se om vi klarer å få henta RE540 dekkene mine denne gangen, så du får kjørt skikkelig fort eller?!

Objects in mirror will soon dissapear...

 

Prosjektet mitt : http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=37210

Link to comment
Share on other sites

Skal vi se om vi klarer å få henta RE540 dekkene mine denne gangen, så du får kjørt skikkelig fort eller?!

 

Mjaaa, må få takke for tilbudet, men vet ikke hvor mye enrgi jeg skal legge i kjøringa denne gangen, da jeg jo er med å arrangerer.

Men hvis du har tenkt deg oppover, kan du jo ta de med, så får vi se hva vi får tid til. :blush:

 

Hadde jo vært grisemoro å fått prøvd. :lol:

 

(men jeg gidder ikke det ringe kjøret jeg hadde sist, hehe. :angry: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne filme inboard samt ta bilder fra utsiden hvis ingen har noe imot det. Har to filmkameraer, ett fra innsiden og ett outboard. Festes med sugekopp utvendig(lakk/takluke/vindu) så fint om dere kan vurdere hvorvidt dere vil ha dette festet i bilen før jeg kommer å spør :)

Link to comment
Share on other sites

Guest olaug

Hmm altså jeg har luftet bremsene. men får fortsatt ikke noe kraft. men kan det stemme at det er en foring ved bremsekraft forsterkeren? Vil veldig ha kamera inbord og på utsiden jeg. Om ikke det blir for kjedelig med En 2.0 is da;) var vel sikkert en del knis når jeg kjørte sist:D hehe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...