FrodeH Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Fleire som bruker/har brukt denne på cosworth motor? Denne skal vere lik som msd6a berre med turtals-sperre opplegg.Får ikkje motoren min til å gå skikkelig med denne, går på 2 sylindre. Når eg kobler tilbake til orginalt går den som den skal.Har kobla opp med gamle coil-kabler til signal (kvit,msd->grøn og rød,msd->svart) og nye til coil fra boks. I følge heftet skal en kappe 2 kabler for å få den til å funke på 4syl. motor, har gjort dette. Noken som har hatt lignande problem?(har søkt og leita i tidligare tråder)
a.nilsen Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Kappet to riktige kabler a? Tenner ikke ikke alle sylindrene. Koblet opp min (6A) for ei uke eller to siden, går som ei klokke. Ellers så er boksen defekt da.. Bytter du om + og - inn på den skjer det vel ikke noe annet enn att den ikke går. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
FrodeH Posted May 21, 2008 Author Posted May 21, 2008 Er kun 2 stk under dekselet der, så skal vere riktig det. Var nok 6A eg skulle kjøpt ja:) Skal åpne den å sjå om der er dårlige loddinger etc
a.nilsen Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Skulle vel være så og si samme boksen, kun med turtallssperra på 6AL men veit ikke. Kjøpte brukt så veit ikke om det var no ledningskutting på den da. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now