Jump to content

cosworth


ojt

Recommended Posts

Guest exelec
Er det normalt at det rister no helt ****** i hele bilen når en skal ta igang.? clutch er helt ny. dette er 2wd.

 

 

Vaska du clutchen med fettfjerner eller noe annet rensemiddel før du sette den i ? Kan være olje/fett på lamellen/trykkplata

Link to comment
Share on other sites

Guest exelec

Har aldri merka lugging i clutchen jeg når jeg har montert sammen en ny en. Clutchen skal fungere helt fint når den er ny, vis alt er som det skal.

Edited by exelec
Link to comment
Share on other sites

Har selv en 6 paddle clutch på cossin.. Den rista litt i starten. Men veit ikke om den var som den skulle, fordi måtte ha den på overhaling i dag, og da har vi kjørt maks 12-13k siden den var ny <_<

Link to comment
Share on other sites

beklager, ser nå at det er ap racing clutch du har. har selv alcon, tenkte ikke over det da jeg svarte.. den clutchen din er oppgitt til maks 450nm forresten.

svinghjulet mitt ble dreiet og planslipt før montering. har aldri opplevd noe risting med min 6 paddle. fungerer akkuratt som en vanlig clutch. utrolig behagelig clutch!

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

har en hel del risting/lugging i clutch på bilen min og. rekner med det er orginal clutch som står i, og problemet har blitt litt værre . trodde det kunne være nålelageret i senter på svinghjulet som laga denne feilen...

noen som har vært borti slikt?

 

(ikke heelt passende topic å legge det under da :) )

Edited by viggo

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...