RSiver Posted May 24, 2008 Posted May 24, 2008 (edited) Hei. Driver og bygger om min sierra som er en ohc med gasser om til cosworth, jeg mangler litt små tingså ønsker og kjøpe- stab.stag bak fra vingebil eller sierra xr4x4 (trenger ikke dette, bygger om festene så mitt sedan stab.stag passer.) -Vingebil midtkonsoll.-Gasswire og gasspedal som passer til cosworth. (dette er vel likt på IS, dohc og cosworth så kan tas derfra)-lister til vingebil frontfanger (ihvertfall til høyre side, da jeg har til venstre)-tåke og blinklys til vingebil frontfanger- Dashbor deksel, det som er over hanskerommet der styrenheten ligger- Dynamo, om noen har en bra en liggende med brakettn og det hele til cosworth eller IS Ta kontakt på mobil: 977 777 11 eller send en PM om du har noe av dette! MVHSiver Edited May 31, 2008 by RSiver
RSiver Posted May 27, 2008 Author Posted May 27, 2008 Ingen som har noe, trenger veldig et stab.stag bak. sifra om noen veit om noe eller har noe.mvh siver
Thomas.A Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Stabstag bak: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=40377 I'm off..
armani Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 wiren er ikke lik, den er ganske sjelden og vanskelig å få tak på. pedalen er derimot lik som du sier 2wd sierra cosworth
RSiver Posted May 31, 2008 Author Posted May 31, 2008 (edited) Okay takk for lærdommen, har mulig mått tak på en wire nå og pedal fra cosworth Jeg trenger fortsatt list(er) til frontfangern og dashbord deksel, skrik ut om noen har! mvh siver Edited May 31, 2008 by RSiver
Recommended Posts