Jump to content

Recommended Posts

Posted

har nå kjøpt meg en krasjet org 86vingebil, bilen blei plukket helt ned av han som eide den. og nå har jeg kjøpt den,som skal rette den og sette den sammen igjen. fikk bilen levert med delvis montert understell,motor og gir +8 pappesker med deler;) lurer da på om noen har noen form for tegninger "haynes bok" for en slik bil? og skjema for hele lednings nettet... eller noen andre gode råd til meg?

86-Vingebil

Posted

ligger en del info på www.totenauto.no

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

Finner vel det meste her!.

Gode råd!, tja. Har satt sammen noen biler i min tid og planlegging er lurt, så det lover bra at du søker informasjon FØR du begynner å skru!

Husk på at å sette sammen en bil tar laaang tid, antakeligvis flere ganger lengre tid enn du regner med.

Pass på rekkefølgen på ting(logisk tenkning), lakk før montasje etc.

Og en annen ting(min personelig mening) ikke prøv å rett den selv med slegge å vinkelkutter :) prøv heller å få tak på en oppretter som kan hjelpe deg på kveldstid eller no!

Posted
er oppretter selv så det skal nok gå greit tenker jeg... planen er og ha den klar til våren.

Da blir det nok bra! :)

Du får lage deg en prosjekttråd på den da, lenge siden det har vært et vingebilprosjekt her nå!