FrodeH Posted December 25, 2004 Posted December 25, 2004 Hei Folkens! Nett funne denne sida og må berre sei at dette ser kanonbra ut!!!! Lurte på en sak: Korleis fungerer denne avatar-funksjonen? prøvde å laste opp bilde, men fikk beskjed om at det ikkje var tillatelse til å laste opp bilde. Frode
Cossi2wd Posted December 25, 2004 Posted December 25, 2004 Du må nok redigere d ned litt... Bruk f.eks paint til det.... da åpner du bilde i paint, og trykker på bildefunksjonen og så, strekk-forskyv www.frodeholte.com
hår ball Posted December 25, 2004 Posted December 25, 2004 Hei Folkens! Nett funne denne sida og må berre sei at dette ser kanonbra ut!!!! Lurte på en sak: Korleis fungerer denne avatar-funksjonen? prøvde å laste opp bilde, men fikk beskjed om at det ikkje var tillatelse til å laste opp bilde. Frode bilde må være innen en viss bilde størrelse 80x80 pixler visst jeg ikke husker feil... Du kan åpne paint og krympe bilde til d er rundt den størelsen, og lagre bilde i jpg pga xx antall kb størrelse er tillatt... Men begynte å klø meg i hue når du skreiv at du akkurat hadde funne denne knall brae sia og begynte å se etter en link i innlegge ditt Men så kom jeg på, du mener forumet hær får vell bare ønske deg hjærtlig velkommen får du ikke til avtaer din så kan jeg hjelpe deg... bare send meg et bilde så kan jeg laste d opp på nette... Bare send en pm ell noe... Mvh
FrodeH Posted December 26, 2004 Author Posted December 26, 2004 hehe, trur eg skal finne et bedre bilde.. dette blei heilt rævva
Guest Compom Posted December 26, 2004 Posted December 26, 2004 Velkommen hit! Og ser ut som du har funnet ut av avatarproblemet.
RS|Stian Posted December 27, 2004 Posted December 27, 2004 Velkommen til FMCN ja Hjelp klubben vår med å bli større ved å melde deg inn. Koster kun 250kr i året. Maaasse fordeler og gobiter du ikke kan gå glipp av FordClubNorway.no
Recommended Posts