Jump to content

oppdatert 8.6.09 bilder av min stylet


mondeo tianium x 2,2

Recommended Posts

Han mener den noe spesielle stylingen :D

 

Ja, det var første gang jeg også har sett den type styling!

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Link to comment
Share on other sites

takk for alle komentar denne stylingene er jo spesiell, eneste i norge til nå med det fronten.

alt er kjøpt hos forskjelige levrandør i norge.

fronten er fra poland men fekk et firma i kristiansand til og kjøpe den til meg, fant det meste på ebay, untatt vinga og skjørten.

potter kommer, senk kommer ALLDRI er orginalsenka mye bedre. Har ikke så gode veier her eg bor. fronten er jo så lav at eg tar i nå. felger er 225/40 18 store nokk for meg til nå.

 

 

 

edit: roddis du har veldig store felger på din st220 er det 20toms er det ikke hardt og kjøre på?

Edited by mondeo tianium x 2,2
Link to comment
Share on other sites

edit: roddis du har veldig store felger på din st220 er det 20toms er det ikke hardt og kjøre på?

 

20 ja... Går veldig bra å kjøre på, er ikke mye forskjell fra 18 tommerne syns jeg. Har coilovers og på den, det er faktisk overraskende bra komfort alt tatt i betraktning.

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest ford kalle
her er eksosen montert i dag

fikk ikke større inni.uten og kappe da ;) er litt klaring nå.

er 3 toms twin quattro ble bra dette.

 

 

DSC02094.jpg

 

blei bra eksosen

tøffe den bilen din einaste eg ikje like e hengerfeste, mangle strøm elle e den festa bak fangeren? sku invistert i avtagbart vist du må ha det på inni mellom.

Edited by ford kalle
Link to comment
Share on other sites

blei bra eksosen

tøffe den bilen din einaste eg ikje like e hengerfeste, mangle strøm elle e den festa bak fangeren? sku invistert i avtagbart vist du må ha det på inni mellom.

 

 

 

 

koblingen er bak gitteret , bestilte avtagbart men er ikke lov og ha det på titanium x ,fikk jeg besjed av ford dermend vanligt. men forstår ikke i helvete hva som er ikke lov men en titanium x og avtagbart, fikk bare besjed av ford at ford norge kom ut med skriv at en titanium x ikke fikk lov og ha avtagbart, men det kan jo være at det er en 2,2 og kan dra 1800kg

 

men eg bruke hengeren mye, og dette er en bruksbil dermend blei det sånt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Trouble-maker

så litt rar ut med det lille skiltet bak... men bilen burde vært plukket ned og ygd opp på nytt.. litt dårlig finish på en del av tinga på bilen somkunne vært bedre syns jeg..så litt på klaringer ogsånnt når jeg var brte hos deg.. men det er hva jeg syns da... + grillen din foran..den burde vært byttet...

Link to comment
Share on other sites

så litt rar ut med det lille skiltet bak... men bilen burde vært plukket ned og ygd opp på nytt.. litt dårlig finish på en del av tinga på bilen somkunne vært bedre syns jeg..så litt på klaringer ogsånnt når jeg var brte hos deg.. men det er hva jeg syns da... + grillen din foran..den burde vært byttet...

 

 

vet det, men noe av det blir gjort om i vinter/vår

 

har du fått på st220 kittet?

Link to comment
Share on other sites

Guest Trouble-maker

nei..kittet blir nok liggende til over vineren..så blir den nylakkert når våren kommer. skal skaffe meg coilover kit nå.. slår no ****** i ene demperen min.. skulle egentlig ikke hatt det styling kittet vettu.. men til den prisen klarte jeg ikke la være.. har en kjøper på det allerede om jeg skulle finne på å ikke bruke det... driver og å lurer på å bygge ny turbomotor til den.. men vi får se på økonomien...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest karl arvid
er litt enig, men denne er den eneste stylingsfanger som ikke er for lav framme, dette er passe høyde 10-11cm lavere enn mondeo standerfanger

 

blei da for mye skraping me denne yeeecopy.jpg ?

da e jo synd for denn fangeren e jo skamrå

Link to comment
Share on other sites

blei da for mye skraping me denne yeeecopy.jpg ?

da e jo synd for denn fangeren e jo skamrå

 

 

Det er ikke den jeg hadde.

Denne hadde jeg den der oppe er jo maxpower sin alias mx

clc sin frontfanger er ca15cm lavere enn stander fanger(tok nedi så og sei over alt og når eg sko opp en liten bakke når eg komme fra ei slette)

savner og ha den på men må kappe litt på den for vist eg ska ha den på og tilpasse slik at frontbjelken kan være på (måtte ha den av når denne front fangeren stod på. en av grunnene jeg byttet)

fikk novation.no(som har lagt ned nå) til og få clc til og lage/endre slik at fangeren passet mondeo me bjelken på(når dei støypte fangeren bygde dei der du lime gittere for langt ut og gikk rett beint ned isteden for og runde den litt.

Polakka also, elendige til og støpe perfekt) men neida ville ikke det. det var slik kunden skulle gjæra

jaja var jo bare 1596kr for denne billigt.

men er fornøyd med lumma sin har ikke tatt nedi noen plasser enda. har hatt den på i ca 3veker

DSC00038.jpg

 

Fin bil, og moro med noe som skiller seg litt ut.. :-) Du har ikke vurdert å bytte til svarte gitter i front og bakfanger, tror det hadde blitt bra med litt kontraster..:.)

 

 

tenkte litt på det når eg montertean men eg tenkte at det ville sett j.... ut men er usikker.

er jo ikke lange tiden for og sprøytan sort vist det ville se ut

noen som er flink te og potoshop???????

 

har sett en bil med svart gitter og gråe fanger men den vakke fin men det va jo en a4 95type den passet best kromma men smak er forsjelig og passe forsjelikt på biler.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...