Guest Cossie77 Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Hva er effektivt å bruke for å rengjøre diverse bildeler? Tenker da på deler som er fulle av olje og møkk, som f.eks servopumpe, vannpumpe og div vakumslanger. Har blitt tipsa om å legge det i diesel. Funker det? Tåler f.eks en servopumpe og en vannpumpe å ligge i diesel? Er det noe som fjerner lett rust på div motordeler i tillegg il å fjerne olje og dritt?
Cosworth Racing1 Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Hvis det bare er utvendig du skal vaske vekk noe, må du bruke Autoglym intensive tar remover. Den fjerner ALT av olje og ting du vanligvis ikke får vekk 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
2.3 GL Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 parafin er gode greier. bare bruk ei spray flaske å spray det der du vil ha det og spyl med høytrykkspyler.å vaske plast deler som vanntank å sånne ting skal visst være gull med oppvaskmaskin, det største problemet med å gjøre det er sint samboer eller sinte foreldre Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd
Guest Ford Gnomen Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Legg det i gammal ATF olje over natta, så spyler du med høytrykk, gullende rent.
Count Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 legger du deler av gummi i diesel over natta skal du få deg litt av en overraskelse.. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest Cossie77 Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Så gummi i diesel er ikke bra? Hva er best å bruke til rengjøring av felger som er fulle av bremsestøv og inngrodd dritt?
tuszi Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Så gummi i diesel er ikke bra? Hva er best å bruke til rengjøring av felger som er fulle av bremsestøv og inngrodd dritt?sonax felgrens
Guest Cossie77 Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Veldig kjekt å vite hvor jeg kan få kjøpt det dere anbefaler
tuszi Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Veldig kjekt å vite hvor jeg kan få kjøpt det dere anbefaler bensinstasjoner skal ha det mener jeg. nærmeste mekonomen også
Guest Ford Gnomen Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 www.detailersclub.no om du skal vaske felger...
Recommended Posts