twin turbo Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel
Kverna Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Må skjære ut og forlenge/korte inn brannveggen, alt etter hvilken vei du regner. Kan sikkert forlenge og lage en bøy på de orginale festene, men lettere å lage nye med firkantrør o.l. Min fotoblogg
xr4ti Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Er det ikke enklere å forlenge mellomakselen 4 cm da?Hvorfor skal du flytte motoren bakover? Hadde det vært en tung V8 så, men en lett firer tjener man lite vektfordeling på!
Breda Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 I 2wd traversen foran, så er det to andre hull du kan bruke til motorfestene. Jeg har flyttet motor dit, og mener det er nok til å tjene de 4 cm du trenger.Min havnet ihvertfall mye lengre bakover, uten at torpedoveggen er i veien eller noe. Hilsen Fredrik. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler
twin turbo Posted September 9, 2008 Author Posted September 9, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel
Breda Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Jeg bruker ihvertfall hullene som de er og har ikke merket noe problemer med det Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler
twin turbo Posted September 10, 2008 Author Posted September 10, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now