Jump to content

kjøpt meg stasjonsvogn


tomnsr

Recommended Posts

Kjøpte meg stasjonsvogn til vinteren! vil ikke kjøre escosen i saltsuppa her i trøndelag, så da måtte jeg ha meg en ny 4*4.

er mye slappere en cosworthen, men holder i massevis til bruksbil!

 

 

04102008149.jpg

 

Noen som har bilder av styling av stasjonsvogner?

 

vil ha den til å se litt freshere ut!

 

Tom.

Link to comment
Share on other sites

IMG_1991.jpg

 

veit det ikke er pent gjort å quotte bilder..

men veit du åssen spoiler det der er?

 

og til tomnsr:

Velkommen til stasj klubben:) blir bra detta

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Vinga på den sorte der var nydelig. Skulle gjerne hatt tak i en sånn, men får vel heller prøve å lage til noe av en sedan spoiler jeg har siden den der mest sansynlig kun finnes i ett eksemplar.

 

Noen som vet om det finnes noen andre fine spoilere til stv? Skulle hatt noe da jeg syntes bakenden er litt kjip uten på stv'n. Blir vel ikke hovedprioritering med spoiler, iogmed at jeg skal få pussa opp bilen skikkelig før det sikkert blir omlakkering som er gjort bedre enn den dritjobben som er gjort på bilen jeg har nå.

91' Ford Sierra Sedan 4x4 2.0i DOHC | R.I.P.......93' Ford Sierra Stv 4x4 2,9 cosworth | TIL SALGS...... 92' Ford Sierra Stv 2wd DOHC | TIL SALGS

00' Landrover Defender TD5 | Bruksbil.......97' Peugeot 106 II | Slalombil

Link to comment
Share on other sites

Vinga på den sorte der var nydelig. Skulle gjerne hatt tak i en sånn, men får vel heller prøve å lage til noe av en sedan spoiler jeg har siden den der mest sansynlig kun finnes i ett eksemplar.

 

Noen som vet om det finnes noen andre fine spoilere til stv? Skulle hatt noe da jeg syntes bakenden er litt kjip uten på stv'n. Blir vel ikke hovedprioritering med spoiler, iogmed at jeg skal få pussa opp bilen skikkelig før det sikkert blir omlakkering som er gjort bedre enn den dritjobben som er gjort på bilen jeg har nå.

 

 

Du kan jo prøve å lage til noe av en Mondeo stv mk 1-2 spoiler. Det var jo flere av stasjonsvognene som kom med hekkspoilere :)

- 2008 Ford Focus <-- Nåværende

- 2002 Skoda Fabia (Solgt)

- 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende

- 2012 Ford Focus (Solgt)

- 2010 Citroën Berlingo (Solgt)

- 2004 Bmw 316i (Solgt)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt)

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL(Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...