Jump to content

taunuser selges


2.3 GL

Recommended Posts

må desverre selge taunusene mine:(

 

den ene er en 77 mod firedørs sedan 2.0l

sølv av farge. noe rust men svært lite bilen tatt i betraktning.

den er blitt restaurert en gang før av en tidligere eier som ikke har gjort no bra jobb. (sparklet igjen dreneringer osv...)

det bilen trenger for å bli vei dyktig er: en sjekk av bremser og lignende, montering av seter og gulvteppe pluss at det er noe dårlig kontakt til lysene så det er litt problemer der.

den har også soltak noe som er svært sjeldent når det gjelder taunus

 

den starter å går veldig pent. ikke tikking. har bare kjørt den såvidt det er så veit ikke tilstand på driverk men merka ikke noe sånn umiddelbart.

 

 

den andre er ei stasjonsvogn fra 1981 med 1.6l motor

denne er lysgrønn metallic men er veldig stygg i lakken.

den har såvidt jeg veit gått 416000km men bærer lite preg av det. tidligere eier var utrolig nøye med bilen og har skrevet ned alt han har fåretatt seg med bilen.(alt fra bensinpris,mengde og hvor lange pauser bilen har hatt når de har kjørt til oljeskift å service)

denne bilen er det noe mer jobb med en den andre men den starter å går og er sånn sett fullt kjørbar. trenger nytt eksos anlegg men det har jeg liggende.

denne er også demontert innvendig men dashbord og ratt og pedaler sitter i.

 

 

 

alt av interiør og sånne ting har jeg lagret tørt.

 

begge interiørene er helt fine å se på med hele seter og tepper.

 

 

selges fordi jeg har nok annet å drive med og vil ikke latt de råtne vekk.

 

 

bilene selges samlet eller hver for seg til den rette prisen til noen som vil ta vare på de å pleie bilenes behov.

 

veit ikke hva dette egentlig er verdt men kunne vel tenkt meg noe mellom 5 og 10000 per bil men andre bud vurderes også.

 

 

ta kontakt med meg(Dan-Remi Olsen) på 480 44 639. helst på sms da jeg ikke alltid er like flink til å ta tlf

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

begge er såvidt jeg vet L men 77'n har ekte tre rundt instrumentpanelet og skinn på hanskeromsluka.

har deksel til instrument panelet fra bravo2 til stasjonsvogna også. har sikkert mere bravo stasj å hvis jeg leiter

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...