Jump to content

Mye er min Scorpio verdt?


Guest harald90

Recommended Posts

Slike ting er det jo kjekt å skrive i en annonse.. ;) Selv om du sjelden får igjen det du har kosta på slike biler.

 

DOHC'en, nesten ti år nyere, med greit utstyr og "rustfri" går jo for omtrent det, så så veldig mye mer får du ikke igjen med mindre du møter på en som SKAL ha en sånn bil. Dessverre..

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Ikke mer?

 

Kjøpte den for 22.000 for et år siden.

 

Har påkostet litt. Alarm, nytt eksosanlegg understellsbehandlig m.m

 

Hva du betalte for den har som oftest lite med hvor mye du får for den... desverre...

 

(det samme gjelder også forsåhvidt når et forsikrings-selskap spør deg hvor mye du har gitt for bilen, ved et eventuellt skadeoppgjør...)

 

Det er som Count sier opp til kjøper hva du får for bilen...men du kan såklart velge å synes bilen har større bruksverdi enn det en kjøper er villig til å gi for den, og dermed beholde den...Skjer ofte med dissa gamle Fordene våre, (jeg kjøpte min for 1500 ;) )

 

Selger du til en Ford-kar, kan du sikkert få tilbake det du gav for den, eller tilogmed mer...

Jeg forsøkte bare å være rimelig nøytral og gjette på en gjennomsnittspris....av dem som byr på slike biler vel og merke....dem som sier 0,- er jo ikke intressante...

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hva du betalte for den har som oftest lite med hvor mye du får for den... desverre...

 

(det samme gjelder også forsåhvidt når et forsikrings-selskap spør deg hvor mye du har gitt for bilen, ved et eventuellt skadeoppgjør...)

 

Det er som Count sier opp til kjøper hva du får for bilen...men du kan såklart velge å synes bilen har større bruksverdi enn det en kjøper er villig til å gi for den, og dermed beholde den...Skjer ofte med dissa gamle Fordene våre, (jeg kjøpte min for 1500 ;) )

 

Selger du til en Ford-kar, kan du sikkert få tilbake det du gav for den, eller tilogmed mer...

Jeg forsøkte bare å være rimelig nøytral og gjette på en gjennomsnittspris....av dem som byr på slike biler vel og merke....dem som sier 0,- er jo ikke intressante...

 

Peder

 

Hva en scorpio Ghia er verdt er ganske udefinertbart, sist jeg kranglet med mitt forsikringsselskap så fikk jeg godt betalt til slutt, men en bil som bare har gått 85000 km, fri for rust, og er teknisk strøken er verdt langt mer enn 15.. det viktigste er å skrive historikk, ta gode bilder, og til slutt.. håpe :-)

scorpio Cosworth sedan -93

scorpio Ghia sedan -90

scorpio Cosworth sedan -91

scorpio Ghia 5dørs -89/86

scorpio GL 5dørs -89/85

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...